خدمت رسانی نیروهای امدادی به هزار و ۳۷۳ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در دی ماه امسال، نیرو‌های امدادی به هزار و ۳۷۳ حادثه دیده در استان خدمت رسانی کردند.

مسعود مثنوی اظهار داشت: در دی ماه امسال، در مجموع ۵۸ حادثه شامل ۳۸ مورد جاده ای، هشت مورد برف و کولاک، یک مورد دریایی و ساحلی، دو مورد خدمات حضوری، دو مورد شهری، یک مورد آتش سوزی جنگل و مرتع، و ۹ حادثه کوهستان در چهارمحال و بختیاری به وقوع پیوست.

وی افزود: در این حوادث هزار و ۳۷۳ نفر دچار حادثه شدند که شامل هزار و ۲۱۹ نفر برف و کولاک، ۱۳۸ نفر جاده ای، دو نفر خدمات حضوری، یک نفر دریایی و ساحلی، دو نفر شهری و کوهستان ۱۱ نفر بود.

مثنوی با اشاره به وجود هزار و ۲۱۹ نفر آسیب دیده و مصدوم در حوادث به وقوع پیوسته، اضافه کرد: از این تعداد ۱۳۳ نفر جاده ای، دو نفر خدمات حضوری، یک نفر دریایی و ساحلی، دو نفر شهری و ۱۰ نفر نیز در حوادث کوهستانی آسیب دیدند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به انجام هشت عملیات رهاسازی از سوی نیرو‌های امدادی، بیان داشت: ۳۲ نفر نیز با کمک امدادگران و نجاتگران از حوادث مختلف جانی سالم به در بردند و ۱۷ نفر نیز اسکان داده شدند و ۱۰ بسته غذایی در بین آنان توزیع شد.

مثنوی ادامه داد: ۲۳۴ نیروی عملیاتی در قالب ۸۰ تیم عملیاتی با ۵۷ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار