تقاضای عفو بین الملل از اتحادیه اروپا برای درخواست آتش بس فوری در غزه

سازمان عفو بین الملل از اتحادیه اروپا خواست تا تقاضای آتش بس فوری در غزه کند.

در حالی که رژیم صهیونیستی همچنان به نسل کشی فلسطینیان در غزه ادامه می‌دهد و آمریکا و جبهه غرب از این مسئله حمایت می‌کند، بسیاری از کشور‌های جهان و سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری درباره پیامد‌های ادامه این جنگ خونین و قتل عام غیرنظامیان هشدار می‌دهند. 

به گزارش الجزیره، سازمان عفو بین الملل امروز (سه شنبه) از اتحادیه اروپا تقاضا کرد خواستار استقرار آتش بس فوری در غزه بشود. 

این سازمان امروز در نامه‌ای به جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، از وی خواست به فوریت خواستار استقرار آتش بس در غزه شده و بدین منظور به اسراییل به منظور برداشتن فوری محدودیت‌ها بر این باریکه فشار وارد کند. 

در این نامه آمده است: ما نسبت به حجم بحران بشر دوستانه و نقض حقوق بشر از سوی اسراییل در غزه بیمناک هستیم. ما با ۱۵۳ کشور عضو سازمان ملل که معتقدند آتش بس تنها راهکار برای نجات جان فلسطینیان است، موافق هستیم. 

تاکنون سازمان‌های بین المللی متعدد نسبت به وقوع بحران بشر دوستانه در غزه هشدار داده اند؛ موضوعی که مقامات غربی به رهبری آمریکا نسبت به آن کاملا بی توجه هستند. 

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آنروا امروز از فاجعه قحطی در غزه خبر داده و اعلام کرد بیش از نیم میلیون فلسطینی با گرسنگی شدید در این باریکه دست به گریبان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار