فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا:

در صورت درخواست کارفرما قرارگاه خاتم الانبیا به طرح مترو اهواز ورود می‌کند

سرتیپ عابد گفت: هنوز به طرح متروی اهواز ورود نکرده‌ایم، اما در صورت درخواست کارفرمای این طرح، وارد میدان می‌شویم.  

سرتیپ پاسدار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در حاشیه بازدید از طرح توسعه میدان نفتی اهواز ۲، ۳ و ۵ و کارگاه خودکفایی سردار هاشمی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با استفاده از نیرو‌های متخصص و بومی و استاندارد‌های تعریف شده فعالیت خود را در میدان‌های نفتی آغاز کرده است.

او افزود: همچنین در زمینه نصب دکل‌های جدید و ساخت تجهیزات و قطعات بومی صنعت حفاری گامی موثر در راستای حمایت از صنعت نفت برداشته شده است.

سرتیپ پاسدار عابد ادامه داد: برای این قرارگاه در سطح استان خوزستان ۲۵ قرارداد در حوزه‌های آب و فاضلاب، آبرسانی، راه آهن و احیای میادین نفتی تعریف شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا  می‌گوید: در حوزه متروی اهواز هنوز قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا ورود نکرده و همچنان در دست یک بخش خصوصی است، اما اگر کارفرمای این طرح از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا درخواست کند، با تمام قدرت ورود کرده و استقبال می‌کنیم.

این مقام ارشد نظامی یادآور شد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در صورت ورود به پروژه متروی اهواز این توانمندی را دارد که تمامی عقب ماندگی‌ها را جبران کند.

او گفت: این قرارگاه هیچگاه به دنبال ارایه گزارش عملکرد نبوده و تنها برای کمک به مجموعه دولت و جلب رضایت مردم به پروژه‌های مختلف ورود می‌کند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.