تکاب پربارش‌ترین شهر جنوب آذربایجان‌غربی در شبانه‌روز گذشته بود

رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با شروع فعالیت سامانه بارشی به منطقه، تکاب با ۹ میلی‌متر بارندگی پربارش‌ترین شهر جنوب آذربایجان‌غربی در شبانه‌روز گذشته بود.

اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی مهاباد گفت: سامانه بارشی به صورت بارش برف و باران از بامداد امروز در منطقه آغاز شد و در این مدت علاوه بر تکاب در سردشت ۷.۳ میلی‌متر، مهاباد ۵ میلی‌متر، اشنویه و بوکان ۴ میلی‌متر، پیرانشهر و شاهین‌دژ ۳ میلی‌متر و در نقده ۲ میلی‌متر بارندگی ثبت شد.

وی اضافه کرد: در شمال استان نیز در ماکو ۹.۵ میلی‌متر و در پلدشت ۸.۸ میلی‌متر بارندگی ثبت شده و بارش‌ها به صورت برف و باران تا اواخر امروز در منطقه به صورت پراکنده تداوم دارد.

رئیس اداره هواشناسی مهاباد با اشاره به تقوبت فعالیت این سامانه بارشی گفت: این سامانه روز چهارشنبه تقویت می‌شود و علاوه بر آن به تدریج فعالیت سامانه گسترش پیدا می‌کند و منطقه را فرا می‌گیرد.

محمدپور ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته بوکان با حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد، گرمترین و ارومیه با حداقل دمای منفی ۲ درجه سانتی گراد سردترین شهر آذربایجان‌غربی بود؛ در این مدت دمای هوا در مهاباد بین چهار و ۱۳ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.