در سال گذشته؛

نزدیک به ۵ هزار انگلیسی به دلیل گرانی انرژی جان خود را از دست داده‌اند

ائتلاف «به فقر سوخت پایان دهید» در گزارشی اعلام کرد که نزدیک به ۵۰۰۰ نفر در زمستان گذشته در انگلیس بر اثر سرما جان خود را از دست دادند.

آخرین گزارش از ائتلاف «به فقر سوخت پایان دهید» (End Fuel Poverty) اعلام کرده است که نزدیک به ۵۰۰۰ نفر در زمستان گذشته در انگلیس به دلیل زندگی در خانه‌های سرد و مرطوب جان خود را از دست دادند، زیرا آن‌ها قادر به پرداخت هزینه‌های فزاینده انرژی نبودند.

در همین حال، بررسی‌های انجام شده توسط «کمپین گرم» اشاره کرد که مرگ و میر‌های بیش از حد انگلیسی‌ها در زمستان زمانی افزایش می‌یابد که درجه دما در این کشور به زیر چهار درجه سانتیگراد برسد.

به گفته سایمون فرانسیس، هماهنگ کننده ائتلاف «به فقر سوخت پایان دهید»، حدود ۸.۳ میلیون بزرگسال در انگلیس در خانه‌هایی با عایق کاری ضعیف، سرد و مرطوب زندگی می‌کنند و با کاهش دما، شرایط از ناخوشایند به «کاملا خطرناک» تبدیل می‌شود.

او گفت: «در حالی که خانواده‌ها در حال مبارزه هستند، وزرا دست روی دست می‌گذارند و مسائل زندگی و مرگ را به شانس واگذار می‌کنند. آن‌ها اکنون اصلاح تعرفه‌های انرژی برای کمک به نیازمندان را رد کرده‌اند.»

در همین حال، کارشناسان هشدار می‌دهند که با توجه به اینکه قبض‌های انرژی در سال جاری و پس از آن بسیار بالاتر از سطح قبل از همه‌گیری خواهد بود، انتظار می‌رود این خطرات انگلیسی‌ها را بیش از پیش تهدید به مرگ کند.

این ائتلاف از دولت انگلیس به دلیل عدم اقدام «معنادار» برای کمک به خانوار‌هایی که با افزایش تعرفه‌های انرژی دست و پنجه نرم می‌کنند، انتقاد کرد. کارشناسان خاطرنشان کردند که مقامات «ترجیح می‌دهند با یک لایحه مضحک مجوز نفت و گاز که هیچ کمکی به بهبود امنیت انرژی یا کاهش قبوض نمی‌کند، سیاست بازی کنند.»

یان شورت، دبیر کل کنوانسیون ملی بازنشستگان گفت: ما از میزان بی‌علاقگی دولت نسبت به رفاه افراد مسن در زمانی که دمای هوا بسیار پایین‌تر از صفر است، بسیار نگران هستیم. 

گزارش ائتلاف همچنین دولت انگلیس را به دلیل امتناع از راه‌اندازی طرح «کمک به بازپرداخت» برای کسانی که بدهی‌های انرژی دارند و همچنین به دلیل عدم تمایلش برای کمک به پرداخت قبوض انرژی برای خانواده‌های آسیب‌پذیر مورد انتقاد قرار می‌دهد.

موسسه مشاوره «کورنوال اینسایت» Cornwall Insight پیش‌بینی کرده است که برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ (فصل سرما)، قیمت انرژی برای مصرف‌کنندگان عادی به ۱۹۳۱ پوند (۲۳۹۵ دلار) افزایش یابد.

چندی پیش آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) نسبت به خطرات بی‌سابقه برای کمبود ذخایر انرژی هشدار داد و اعلام کرد که سرمای طولانی مدت منابع انرژی را در معرض خطر قرار می‌دهد.

گزارش فصلی این سازمان نشان می‌دهد که کشور‌های اتحادیه اروپا در صورت قطع کامل واردات انرژی از روسیه، باید استفاده از انرژی را در طول ماه‌های زمستان تا ۱۳ درصد کاهش دهند.

برچسب ها: بحران انرژی ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
حمایت از جنگ اوکراین خودشونم داره میکشه
-
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
زمستان سخت که میگن اینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
بببنید یک تهدید کوجک نفتی ار سعودیهای مفتخور چطور میتواند کودکان غزه را ار ریر آوار جنایات صهیونها نجات دهد.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۷:۲۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : با همین دست فرمان جلو برود به اذن الله خداوند جل جلاله فروپاشی نابودی نظام پادشاهی استعمارگران انگلیسی توسط مردمان مستضعفین بینوایان محرومان فقیران مسکینان محرومان بیمارانش به زودی رقم خواهد خورد و نظام سلطنتی بریتانیا را به زیر می کشند یک حکومت مردمی جمهوری انگلیسی را تشکیل خواهند داد و کل قوانین نظام پادشاهی استعمارگران انگلیسی را تغییر خواهند داد و به مشکلات مردمی محرومان بینوایان ایتام فقیران مسکینان بیکاران بیچارگان درماندگان گرسنگان بیماران داخلی کشور انگلستان مجدانه مقابل توجه رسیدگی خواهند کرد و فقر فلاکت گرسنگی نداری بیچارگی بینوایی مردم اقشار ضعیف جامعه انگلیس را ریشه کن خواهند کرد و با کل جهان تعاملات و تجارت‌های مثبت سازنده خوبی خواهند داشت و دیگر هیچ وقت به دنبال سلطه و استعمارگری بر دیگر کشورهای جهان نخواهند بود تمامی سیاست های کثیف فاشیستی پادشاهی استعمارگران انگلیسی را به آتش می کشند و تمامی قرار تعهد پیمانشان را با آمریکایی‌ها برهم می زنند یک کشور مستقل آزاد جمهوری مردم شمول برای خودشان تشکیل می دهند . والسلام و صلوات التماس دعا .‌‌‌‌‌‌‌ظهور منجی عالم بشریت بسیار نزدیک است . التماس دعا و صلوات .
آخرین اخبار