اختصاص سه میلیارد اعتبار ملی به مراکز بهزیستی چهارمحال و بختیاری

وزارت کشور سه میلیارد ریال به مراکز بهزیستی چهارمحال و بختیاری کمک کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به جذب ۱۰۰ درصد اعتبارات تخصیصی وزارت کشور به مراکز دولتی بهزیستی استان گفت:وزارت کشور سه میلیارد ریال به مراکز بهزیستی استان اختصاص داد.

 شهرام خواجوی در بازدید از مرکز شیرخوارگاه و همچنین اورژانس اجتماعی بهزیستی استان افزود: سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز شیرخوارگاه و مراکز دولتی بهزیستی و اورژانس اجتماعی اختصاص داده شد که همه این اعتبارات جذب و هزینه شد.

وی به تامین اعتبار خرید یک دستگاه عنبیه‌سنج چشم برای استان اشاره کرد و گفت: این دستگاه توسط بهزیستی کشور خریداری و به استان ارسال شده است.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید با بیان اینکه در استان یک مرکز خط ۱۲۳ استانی به صورت شبانه‌روز و هفت مرکز خدمات سیار اورژانس اجتماعی و هفت پایگاه خدمات اجتماعی فعال است، گفت: هم‌اکنون بیش از ۵۲ هزار خانواده با جمیعتی بیش از ۱۰۶ هزار نفر زیرپوشش خدمات بهزیستی استان قرار دارند.

مهشید سلیمانی به فعالیت ۴۳۰ مرکز در بهزیستی استان اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون ۲۸ خانه و مرکز شبانه روزی توانبخشی، ۵۲ مرکز روزانه توانبخشی معلولان و سالمندان و بیماران بخش اعصاب و روان و پنج مرکز ارائه خدمات مراقبت در منزل فعال است.

برچسب ها: بهزیستی ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار