نقش روابط عمومی‌ها در تحقق جهاد تبیین بسیار مهم و موثر است

فرماندار شوشتر گفت: روابط عمومی‌ها باید در بیان روایت‌ها به گونه‌ای عمل کنند که مرجعیت اخبار و رویدادها در اختیار آن‌ها و رسانه‌های رسمی و دارای مجوز باشد تا از انتشار شایعات و مطالب کذب که آرامش عمومی جامعه را برهم می‌زند، جلوگیری کنند.

سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر گفت: جهاد تبیین امر رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و بنابراین شرعاً بر هرکس با توجه به میزان مخاطبی که دارد واجب است.

او می‌گوید: این وظیفه برای روابط عمومی‌ها سنگین‌تر از اقشار دیگر بوده و نقش آن‌ها در تحقق جهاد تبیین بسیار مهم و موثر است، لذا برای تحقق این فریضه مهم نیاز به بروزرسانی اطلاعات و آموزش‌ها و همچنین انتقال تجربیات فعالان این عرصه به یکدیگر وجود دارد.

رئیس شورای اطلاع رسانی شهرستان شوشتر ادامه داد: ایجاد ارتباط و تعامل سازنده روابط عمومی‌ها با اصحاب رسانه و خبرنگاران یکی از نیازهای کار این حوزه است و انتظار می‌رود نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

سید موسوی گفت: امید آفرینی و افزایش شور و نشاط در جامعه و بین مردم از نیازهای ضروری است. در شهرستان شوشتر قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و نکات مثبت زیادی وجود دارد که اطلاع رسانی خوبی از آن‌ها صورت نمی‌گیرد و از سوی دیگر انتشار اخبار منفی زیاد تبعات نامناسب اجتماعی ایجاد می‌کند، که لازم است روابط عمومی‌ها در این خصوص رسالت خود را به درستی ایفا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.