تأمین نان با کیفیت حق طبیعی مردم خاش است

فرماندار خاش گفت: پخت و تأمین نان با کیفیت سفره‌های مردم، حق طبیعی و از مطالبات مهم شهروندان در این شهرستان به شمار می‌رود.

صاحب گل صالحی گفت:  همه خبازان، وظیفه دارند برای تأمین نان با کیفیت، آموزش‌های لازم را فراگیرند، تا شاهد افزایش شاخص‌های رضایت‌مندی مردم باشیم.

وی اظهار کرد: یک خباز خوب، بدون در اختیار داشتن آرد و دستگاه با کیفیت، می‌تواند، نانی با کیفیت پخت و تحویل مردم بدهد، اما یک فرد آموزش ندیده و نا بلد، قطعاً اگر آرد با کیفیت و دستگاه سالم در اختیارش باشد، نمی‌تواند رضایت مشتریان را جلب کند.

صالحی ادامه داد: تشویق و تنبیه خبازان و نیز تشدید کار‌های نظارتی، بازرسی و کیفیت بخشیدن به پخت نان و توجه به مقوله‌های بهداشتی و آموزشی در دستور کار بوده و هدف مهم دولت، تأمین رضایت مردم است.

فرماندار خاش ادامه داد: با توجه به اینکه در این شهرستان زمینه برای گازکشی خبازی‌ها وجود دارد، بنابراین از همه خبازان انتظار داریم، نسبت به لوله کشی و خرید انشعاب گاز برای واحد خبازی خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در خاش، ۱۲۱ خبازی نوع یک و دو شامل ۱۰۴ خبازی نوع یک و ۱۷ واحد نوع دو فعالیت دارند که ماهانه کمتر از دو هزار تن، سهمیه آرد دریافت می‌کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
نان با کیفت حق همه مردم است
آخرین اخبار