اجرای طرح باک پُر برای مقابله و قطع قاچاق سوخت در مرز رسمی پرویزخان

استاندار کرمانشاه گفت : طرح باک پُر برای مقابله و قطع قاچاق سوخت در مرز رسمی پرویزخان اجرا می‌شود که سرانجام آن مبادلات قانونمند و اثرگذار اقتصادی است.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور از مرز رسمی پرویزخان در جمع خبرنگاران گفت : حضور معاون اقتصادی وزیر کشور در راستای پیگیری اهداف دولت آیت الله رییسی است و روز به روز به لطف الهی یکی از ابعاد رشد اقتصادی فعالیت بهتر و اثرگذارتر مرز‌های ما است.

وی اظهار کرد: به موازات کار‌های اجرایی ایجادی که در مرز می‌شود باید آسیب زدایی صورت گیرد که یکی از آسیب‌هایی که در مرز پرویزخان سال‌ها با آن مواجه بودیم بحث قاچاق سوخت بود؛ با توجه به مصوبات خوب شهرستان و استان کرمانشاه در ۲ ماه گذشته اقدام‌های خوبی در سطوح مختلف چه در سطح توزیع و چه انتقال و در فضای خروجی مرز صورت گرفته که امروز مرز در نقطه خروجی وضع باثبات و مستحکمی پیدا کرده و هم اکنون نیازمند اقدام‌های بعدی هستیم که یکی این اقدامات، طرح باک پر است.

طیب صحرایی اضافه کرد: البته اجرای این مهم نیازمند یک سری لوازم و تجهیزات بوده و بخشی از بازدید امروز هم با توجه به این طرح است که در هر ۲ طرف باید مقدمات سوخت گیری روان را برای کامیونداران ایجاد کنیم.

استاندار کرمانشاه گفت: همه اقدامات در مرز باید با نگاه ترکیبی دیده شود و فرصت اربعین یکی از مزیت‌های استان ما است و این اقدام مربوط به زمان اربعین و مابقی سال می‌شود. بحث جدا سازی مسیر‌های مسافری و ترانزیت کالا در دستور کار است و طرح‌های دیگری شامل توسعه پارکینگ‌ها و ترمیم مداوم جاده‌ها را در دستور کار داریم.

صحرایی ادامه داد: در نیمه اول سال آینده بقیه نقاط حادثه خیز جاده‌ای استان کرمانشاه رفع اشکال می‌شود تا هم برای هم استانی‌ها و مسافران جاده ایمن داشته باشیم. همچنین عملیات اجرایی فرودگاه کرمانشاه با سرعت قابل قبولی انجام می‌شود تا این فرصت هم برای زائران و هم گردشگران فراهم باشد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار