۱۵۰ کیلومتر از راه‌های سبزوار بهسازی شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل سبزوار گفت: عملیات بهسازی شامل روکش آسفالت و لکه‌گیری ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های اصلی و بزرگ‌راهی این شهرستان در ماه‌های گذشته اجرا شد.

حسن عابدی‌پور روز یکشنبه گفت: طرح بهسازی راه‌های شهرستان سبزوار در محورهای مختلف اجرایی شده که بهسازی باند شمالی و جنوبی مسیر سبزوار - نیشابور به طول ۸۶ کیلومتر به مبلغ سه هزار میلیارد ریال از این طرح ها بوده است.

وی افزود: همچنین مسیر سبزوار- "سلطان‌آباد" (خوشاب) به طول ۱۸ کیلومتر با هزینه ۶۰۰ میلیارد ریال و نیز بخشی از مسیر سبزوار- شاهرود با هزینه ۹۰ میلیارد ریال و مسیر سبزوار - بردسکن به طول ۲۵ کیلومتر با هزینه ۸۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

سبزوار در مسیر شاهراه اصلی غرب به شرق کشور و در مسیر ورود ۲۳ استان کشور به مشهدالرضا قرار دارد که سالانه بیش از ۲۵ میلیون زائر و مسافر برای زیارت حرم امام رضا(ع) از مسیرهای ارتباطی این شهرستان گذر می کنند، علاوه بر آن مسیر ارتباطی پنج استان جنوبی و شمال شرق کشور از حوزه جغرافیایی شهرستان سبزوار می‌گذرد.

طول مسیرهای جاده‌ای سبزوار هزار و ۵۲۴ کیلومتر است که ۱۴۳ کیلومتر آن بزرگراه، ۷۰ کیلومتر راه اصلی و بقیه فرعی و روستایی است.

مرکز شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.