جذب ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در رزن

مدیر جهاد کشاورزی رزن از تخصیص و جذب ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در این شهرستان خبر داد.

رضا مهدوی؛ با اشاره به اعتبار تخصیص یافته تسهیلات خط ۱۱ مکانیزاسیون در رزن گفت: این اعتبار در راستای حفظ زمین‌های کشاورزی و با بهره‌گیری از نیروی انسانی فنی، پایگاه‌های اطلاعاتی طرفین و حفظ امنیت غذایی پایدار همچنین حفظ آب و خاک و استفاده بهینه از خاک‌ورزی با آخرین روش‌های نوین، جذب شده است.

او با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته در این حوزه حدود ۱۵۰ میلیارد ریال است گفت: در این حوزه بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال در شهرستان جذب شده و این رقم در حال افزایش است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن گفت: در این حوزه جذب سه دستگاه تراکتور نیوهلند و یک دستگاه اسکریپر لیزری با قابلیت تسطیح دقیق و همچنین خاکبرداری، بارگیری، خاکریزی و حمل و خاک‌ورزی در اراضی کشاورزی جذب شده است.

رضا مهدوی با اشاره به اینکه این دستگاه برای اولین بار در استان همدان با همت و تلاش همکاران مدیریت جهاد کشاورزی به کارگیری شده است گفت: این دستگاه قابلیت جابه‌جایی و برداشت ۶ مترمکعب خاک حاصلخیز را در درون باکت (مخزن) دارد و خاک را مانند یک تریلر به دیگر نقاط زمین کشاورزی منتقل و جابه‌جا می‌کند.

او همچنین گفت: از اعتبارات جهش تولید در اراضی دیم و دیمزار‌ها هم معادل ۱۸ هزار میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته که کامل جذب شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار