قهرمانان ورزشی سرمایه‌های چهارمحال و بختیاری هستند

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: قهرمانان ورزشی جزو سرمایه‌های استان هستند و باید در تمام زمینه‌ها حمایت‌های لازم از آن‌ها صورت گیرد.

محسن حسین‌میرزایی در نشست هم‌اندیشی با روسای هیئت‌های ورزشی، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش استان با اشاره به انتخابات ١١ اسفندماه امسال اظهار کرد: قهرمانان ورزشی و پیشکسوتان ورزش استان مقبولیت ویژه و خاصی بین آحاد مردم به خصوص جوانان و نوجوانان دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: ورزشکاران در مباحث اجتماعی همیشه پیشرو بوده‌اند و در انتخابات پیش رو هم وظیفه شرعی و ملی خود را انجام خواهند داد و به‌صورت گسترده هم خود پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یافته و هم مردم را ترغیب به حضور همگانی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: باید با یک برنامه‌ریزی دقیق، عملیاتی و قابل اجرا در راستای افزایش زیر ساخت‌های ورزش استان تلاش مضاعفی صورت گیرد.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: هم اکنون در خصوص افزایش میانگین سرانه ورزشی در سطح استان و تامین امکانات، تجهیزات و منابع مالی پایدار برای ورزش باید همه به ورزش استان کمک کنند.

وی با تاکید بر گسترش ورزش همگانی در استان، افزود: باید دسترسی به اماکن ورزشی برای آحاد جامعه آسان و ارزان باشد و فرهنگ ورزش و تحرک در استان نهادینه شود و خانواده‌ها برای سلامت خود و فرزندانشان اهمیت قائل شوند، چرا که بی‌شک میوه شیرین سلامتی و تندرستی را فقط می‌توان از درخت ورزش چید.

حسین‌میرزایی با اشاره به کارکرد‌های مهم ورزش در حوزه‌های مختلف گفت: امروزه ورزش در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از جمله در افزایش خودباوری و اعتماد به نفس جوانان و نوجوانان، ایجاد وفاق، وحدت و انسجام ملی تاثیر گذار است و باید تلاش شود از پتانسیل‌های مثبت ورزش نهایت استفاده شود.

وی با تاکید بر حمایت از قهرمانان ورزشی افزود: این قهرمانان جزو سرمایه‌های استان هستند و باید در تمام زمینه‌ها حمایت‌های لازم از آن‌ها صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.