برپایی دو نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان در چهارمحال و بختیاری

دو نمایشگاه آثار تجسمی از هنرمندان چهارمحال و بختیاری در نگارخانه‌های شهید شهرانی و آموزشگاه هنری عالی زاده شهرکرد برپا شد.

شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در نمایشگاه گروهی نقاشی عرفان، ۸۰ تابلو نقاشی از هنرآموزان آموزشگاه هنر‌های تجسمی در نگارخانه شهید شهرانی معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تابلو‌های به نمایش درآمده حاصل کار ۳۰ هنرجوی نقاشی است، افزود: این آثار با موضوعات مختلف و با استفاده از آبرنگ، رنگ و روغن، مداد رنگ و پاستیل در مدت ۶ تا هشت ماه نقاشی شده‌اند.

فرجی از عرفان صدیقی، اشکان صدری‌زاده، آوا محمودیان، فاطمه شبان، نازنین گله‌داری، زهرا زمانی، هاله دشتی، لیدا حسین پور، مریم نوری، مریم رفیعی، پرنیان سلیمان، نرگس فتاحی، محبوبه حسین زاده و مریم ابراهیمیان به عنوان نقاشان آثار نمایشگاهی عرفان نام برد.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: بنفشه حیدرپور، مهسا ملک محمدی، زهرا بهارلو، زهر ربیع زاده، فروغ الله بخشی، ساغر دادور، سارینا اسدی، ریحانه حامدی، ملیکا غفاری، ملیکا فاضلی، پریسا لطفی، گل‌آرا اسدی، زهرا محمدی، مهسا عیدی و سپیده ماندانا حسینی هم از دیگر هنرمندانی هستند که آثارشان در نمایشگاه عرفان به معرض دید گذاشته شده است.

فرجی یادآور شد: این نمایشگاه تا هفتم بهمن همه روزه پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.

وی همچنین به برپایی نمایشگاه نقاشی آثار فاطمه عالی زاده بانوی هنرمند استان در آموزشگاه وی اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه نیز ۳۳ تابلوی نقاشی با موضوع آزاد به نمایش گذاشته شده است.

فرجی با بیان اینکه در آیین گشایش نمایشگاه عالی زاده نیز جمعی از مسئولان استانی و هنرمندان حضور داشتند، تصریح کرد: عالی زاده در خلق آثارش از رنگ و روغن، سیاه‌قلم، آبرنگ و پاستیل استفاده کرده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه عالی زاده تا ششم بهمن همه روزه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۸:۰۰ برای بازدید علاقه‌مندان به هنر دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار