قاچاقچیان سوخت فرار را بر قرار ترجیح دادند

قاچاقچیان سوخت در مواجهه با سرعت عمل مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را رها و متواری شدند.

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: درپی وصول یک گزارشی مبنی بر تخلیه وبارگیری سوخت قاچاق در خوریات شرق این شهرستان، بلافاصله موضوع به صورت ویژه دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی انجام شده مشخص شد قاچاقچیان درپشت یکی از روستا‌های ساحلی با خودرو‌های نیسان درحال انتقال سوخت قاچاق به سمت خورو تخلیه به داخل مشک‌های ماری جهت قاچاق ازطریق دریا می‌باشند.

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: مأموران  با تشکیل تیمی و با همکاری عوامل پاسگاه مرزی دریایی پشتکوه به محل موردنظر اعزام که قاچاقچیان به محض اطلاع از حضور مأموران، تخلیه و بارگیری سوخت را متوقف و با استفاده از تاریکی شب با خودرو‌های نیسان به سمت بیابان‌های اطراف متواری شدند که با توجه به صعب العبور بودن مسیر و عدم امکان تعقیب و گریز آنان، در بازرسی ازداخل خور یک عدد مشک ماری، ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: سوخت‌های مکشوفه از داخل مشک تخلیه و به وسیله ۲ دستگاه کامیون تانکر نفتکش به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی انتقال گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ارزش مالی سوخت قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرده و افزود: تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.