جهادگران باید بستر ساز مشارکت حداکثری در انتخابات باشند

رییس سازمان بسیج سازندگی استان البرز با تاکید بر اینکه جهادگران باید در جامعه جریان ساز باشند، گفت: جهادگران بسیجی باید بستر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم آورند.

سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار در حاشیه چهارمین دوره انتخابات مجمع جهادگران استان البرز که در حسینیه سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز برگزار شد با بیان اینکه جهادگران باید با حضور در سنگر جهاد تبیین ضمن بیان دستاوردهای نظام اسلامی به تبیین گفتمان انقلاب اسلامی بپردازند، افزود: جهادگران بسیجی ضمن محرومیت زدایی و حمایت از اقشار کم برخوردار باید با جریان سازی و تاثیر گذاری فرهنگی در جامعه اسباب تحول های بزرگی را در جامعه فراهم آورند.

وی با بیان اینکه ظرفیت گروه های جهادی بسیار بزرگتر از آن مقداری است که امروز در سطح جامعه از آن استفاده می شود، اظهار کرد: تشکیل مجمع جهادگران استان البرز یکی از اولویت های مهمی است که می تواند در گسترش فرهنگ فعالیت های جهادی در استان البرز بسیار موثر باشد.

فلاحتکار با تاکید بر اینکه امید همه ما از حضور در عرصه فعالیت های جهادی تحقق حکومت عدل حضرت مهدی (عج) است، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی، حکومتی است که انشالله بستر ساز ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) خواهد شد و گروه های جهادی به عنوان سربازان مخلص ولایت باید با تأثیرگذاری حداکثری در جامعه در عرصه های مختلف همچون افزایش مشارکت در انتخابات تحول آفرین باشند.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان البرز با تاکید بر اینکه تحقق ایران قوی نیازمند حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، گفت: گروه های جهادی باید با تبیین و تشریح مسائل اهمیت حضور مردم در انتخابات را برای آن ها بازگو کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.