رئیس کل دادگستری:

مردم نباید دغدغه امنیت و عدالت داشته باشند

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضا باید برای ایجاد رضایتمندی مردم تلاش کند و مردم نباید دغدغه امنیت و عدالت داشته باشند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت چهاردهمین سالگرد شهادت دادستان فقید شهرستان خوی که با حضور معاونین قضایی و مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی و مردم شهید پرور در مسجد شیخ نوایی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: راز ماندگاری و موفقیت شهید حاج، ولی حاجی قلیزاده و ویژگی بارز او که می‌بایست نقشه راه و مسیر حرکت همه ما باشد، مردم داری است.

ناصر عتباتی ادامه داد: شهید حاج، ولی حاجی قلیزاده اقدامات ارزشمندی را آغار کرد که خیلی از آن‌ها تبدیل به برنامه‌های کشوری شده است، همچون توجه به صلح و سازش، سیاست حبس زدایی، توجه جدی به مقوله زندان، زندانی و خانواده زندانی، بهداشت قضایی و پیشگیری از بزهکاری و جدیت و اقتدار در برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت مردم و در کنار این مدارا و شفقت در برابر افرادی که متاثر از شرایط محیط، خانوادگی و اجتماعی به سمت بزه رفته اند.

مقام ارشد قضایی استان با تاکید بر اینکه به سمت ایجاد رضایتمندی مردم برویم، مردم عزیز و نجیب سراسر کشور که با همه سختی‌ها بزرگوارانه در کنار انقلاب و رهبر خود ایستاده اند  ادامه داد: مردم نباید دغدغه امنیت و عدالت داشته باشند و همه مسئولان به معنای واقعی، خادم باشند اگر خود را رهرو راه شهداء و مطیع رهبر معظم انقلاب می‌دانند.

امام جمعه خوی و مدیر کل بنیاد شهید استان نیز در این مراسم به بیان مقام شهداء و جایگاه والای آن‌ها پرداختند.

در پایان مراسم با تقدیم لوح تقدیر از مادر و خانواده این شهید عالی مقام تجلیل به عمل آمد.

دادستان شهید ولی حاج قلیزاده با بیش از یک دهه خدمت در دستگاه قضایی خوی در آذربایجان غربی در تاریخ ۲۸ دی ماه سال ۱۳۸۸ توسط گروهک تروریستی پژاک به درج رفیع شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.