معاون وزیر تعاون:

۱۸۶ مجموعه ورزشی کارگران در کشور فعال است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از فعالیت ۱۸۶ مجموعه ورزشی کارگران در کشور خبر داد.

 محمد چکشیان  گفت: ۱۸۶ مجموعه ورزشی شامل بیش از ۴۶۴ مکان ورزشی کارگران و پنج مجموعه ورزشی تفریحی و اقامتی در کشور برای توسعه فعالیت‌های ورزشی و ارتقای سطح نشاط اجتماعی کارگران در حال فعالیت است که ۹ طرح ورزشی ویژه کارگران در مدت زمان فعالیت دولت سیزدهم تکمیل و بهره برداری شد.

او گفت : در سه سال اخیر پنج مسابقه ملی کارگری در رشته‌های مختلف دارت، فوتسال، وزنه برداری و والیبال با هدف شور و نشاط در کارگران در این حوزه برگزار شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از کمک ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه فعالیت‌های ورزشی کارگران خراسان شمالی خبر داد و گفت: ۴۰ میلیارد تومان از این اعتبار از مصوبات سفر دولت به خراسان شمالی بوده است.

چکشیان  گفت: افزایش حقوق کارگران، تلاش برای بهبود وضعیت معیشت این قشر، راه اندازی و افزایش خانه‌های بهداشت کارگری بخشی از خدمات ارزنده دولت به جامعه کارگری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به خراسان شمالی از پتروشیمی خراسان و طرح‌های ورزشی درحال ساخت بازدید و سایت تیراندازی کارگران کشور در مجتمع صنعتی اسفراین را افتتاح کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.