بادامکی: حسینی به عنوان بزرگ‌تر باید در پرسپولیس باشد/ تمام فکر و ذکرمان برانکو است

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده و وضعیت سرمربی جدید تیم توضیحاتی را مطرح کرد.

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جلسه اش با سید جلال حسینی اظهار کرد: من به حسینی گفتم که به طور حتم به عنوان یک بزرگ‌تر و مربی خوبمان باید در پرسپولیس حضور داشته باشد و ان‌شاءالله در تمرینات حضور داشته باشد.

بادامکی درباره اینکه سید جلال حسینی از امروز در تمرینات تیم پرسپولیس شرکت می‌کند، گفت: انشاءالله که تشریف بیاورد و ما دوست  داریم که حسینی به تمرینات بیاید و در کنار تیم باشد.

او درباره احضار محمد عمری به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: عمری با درویش جلسه‌ای داشت و خودم هم با او صحبت کردم و این بازیکن گفت که می‌مانم و در تمرینات حضور می‌یابم، اما متاسفانه باز یک اتفاق دیگری رخ داد و در تمرینات شرکت نکرد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه ملوان، عمری را تحت فشار قرار داده است تا برای گذراندن خدمت سربازی به این تیم برود، گفت: به هر حال باید باشگاه ملوان جواب بدهد و از مسئولان این باشگاه سوال بپرسید. قطعا عمری با ما تا پایان فصل قرارداد دارد و می‌تواند خدمت سربازی نرود و نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داده که او می‌خواهد سرباز شود.

بادامکی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس به غیر از برانکو با ۲ مربی اروپایی در حال مذاکره است، گفت: فعلا تمام فکر و ذکرمان برانکو است و ان‌شاءالله همه چیز انجام شود و این مربی به پرسپولیس بیاید. درویش به قطر رفته است. اگر خدای نکرده برانکو پیشنهاد ما را نپذیرد به سراغ گزینه‌های دیگری می‌رویم.

او درباره  اینکه شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس با یکی از بازیکنان تیم ملی قطر به توافق رسیده است، گفت: ما با چند بازیکن صحبت کردیم و اجازه بدهید تا  نهایی شود و بعد  اعلام می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۱۵:۲۲ ۲۸ دی ۱۴۰۲
یک زمانی فوتبالیستهای امثال محرمی هامحمدخانی هاوبیانیها وخیلی های دیگرتواین فوتبال سوختندومجانی بازی می کردندولی امثال حسینی میلیاردی می گیرندنازهم می کنندپولشان دیربشی اعتصاب می کنندپس اینهاپرسپولیس واقعی نیستنداکرآدم درستی هستندیک فصل برای پرسپولیس مجانی بازی کنندنه اینکه آقای گل محمدی رفت اینهم رفت بزرگتراینهم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۸ دی ۱۴۰۲
تمام فکر و ذکر چه کسی برانکو است ؟!!
این چه حرفی است ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۸ دی ۱۴۰۲
یعنی گزینه دیگه ای ندارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۸ دی ۱۴۰۲
بعد نق میزنند ما کسیو نخریدیم و فلان شدو بهمان شد پولای کثیفشونو نمیدونن چجوری و کجا گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۳ ۲۸ دی ۱۴۰۲
انگار دوران آن دوران گذشته است که بزرکتر ها نقش داشتند اکنون خبری از احترام و پیش کسوتی نیست و بزرگتر ها هم دیگر آن بزرکتر ها نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۸ دی ۱۴۰۲
مگه برانکو سرمربی تیم عمان نیست چجور میخاد بیاد پیروزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۸ دی ۱۴۰۲
پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۸ دی ۱۴۰۲
حالا شما چرا اینقدر از برانکو میترسید ؟
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۰۹:۳۱ ۲۸ دی ۱۴۰۲
چاپلوسی برای چی؟؟؟
آخرین اخبار