کرمانشاه میزبان مسابقات آزاد کشوری آقای فیزیک و فیزیک کلاسیک

مسابقات آزاد کشوری آقای فیزیک و فیزیک کلاسیک، ششم بهمن در کرمانشاه برگزار می‌شود.

باتوجه به جایگاه مطلوب بانوان کرمانشاهی در رشته فیتنس چلنج، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور این رشته را برای استان گرفته ایم که احتمالا اواخر بهمن یا اوایل اسفند برگزار خواهد شد.

خانم مهین رستمی یکی از بانوان قهرمان کشور در این رشته است که در مسابقات بین المللی مستر یونیورس رامسر توانست عنوان نائب قهرمانی را بدست آورد.

۱۷ ورزشکار کرمانشاهی در رشته‌های زیرمجموعه این هیات به اردو‌های تیم ملی دعوت شده اند که از این میان ۱۲ نفر به عضویت تیم ملی درآمدند.

در حال حاضر بهترین‌های رشته‌های فیزیک و فیزیک کلاسیک در کشور و حتی در آسیا از کرمانشاه هستند، به همین منظور مقرر شده که در روز ششم بهمن مسابقات آزاد کشوری آقای فیزیک و فیزیک کلاسیک در کرمانشاه برگزار شود.

در بحث مربیان بین المللی هم تا چندسال پیش در بخش بانوان هیچ مربی نداشتیم و در بخش آقایان هم تنها خودم بودم، اما طی همین ۱۵ ماه گذشته شش مربی خانم و شش مربی آقا از کرمانشاه توانسته اند مدرک مربیگری بین المللی را کسب کنند.

در حال حاضر شهرستان‌های صحنه، قصرشیرین، گیلانغرب و کنگاور از شهرستان‌های برتر ما هستند، اما اسلام آبادغرب که روزگاری قطبی در این رشته بود، در سال‌های اخیر بنا به دلایلی همچون مشکلات مالی افت داشته که در تلاشیم آن را به روز‌های اوجش بازگردانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.