اجرای پویش آزادی زندانیان به مناسبت میلاد امام علی (ع)

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از اجرای پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت سالروز میلاد امام علی (ع) خبر داد.

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد گفت: این پویش به همت ستاد مردمی دیه استان یزد برای سومین سال متوالی و به منظور آزادی پدرانِ زندانیِ در بند اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح از تاریخ ۱۶ دی امسال آغاز و تا پنج بهمن، سالروز میلاد امام علی (ع) و روز پدر ادامه دارد و ستاد دیه استان در تلاش است تا بتواند در این بازه زمانی زمینه آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده خود را فراهم نماید.

عظیمی تصریح کرد: به همت روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تیزری با موضوع کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ساخته شده که از طریق صدا و سیما پخش و شماره حساب‌های این ستاد مردمی به صورت مرتب در شبکه استانی یزد زیرنویس شده و از طریق رادیو نیز اعلام می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد گفت: نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت ۶۶۶۸-۶۶۶۶-۷۲۱۰-۵۰۴۱ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، و یا با شماره گیری کد دستوری#۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز کنند.

برچسب ها: آزادی ، جرائم غیرعمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار