کشف شیر خشک و داروی احتکار شده در شهرستان کارون

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات معاونت غذا و داروی اهواز گفت: کارشناسان معاونت غذا و داروی اهواز در بازرسی از یک عطاری در شهرستان کارون شیرخشک معمولی مصرف اطفال زیر ۲ سال و داروی احتکار شده شناسایی کردند.

موسی ظهیری مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات معاونت غذا و داروی اهواز گفت:  کارشناسان معاونت غذا و داروی اهواز در بازرسی مشترک به همراه ماموران تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی از یک عطاری در شهرستان کارون شیرخشک معمولی مصرف اطفال زیر ۲ سال و داروی احتکار شده شناسایی کردند که ارزش این میزان کالای کشف شده معادل هفتصد و هشتاد میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه پرونده این تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد افزود: از مردم درخواست می‌شود شیرخشک موردنیاز خود را فقط از داروخانه‌ها تهیه کنند و درصورت داشتن هرگونه شکایت با واحد بازرسی و رسیدگی شکایات معاونت غذا و داروی اهواز باشماره تلفن ۰۶۱-۹۱۰۰۱۰۹ تماس بگیرند.

همچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در خصوص کشف این محموله بیان کرد: ۶۹۲ قوطی انواع شیرخشک یارانه‌ای در شهرستان کارون کشف و ضبط شد.

مهدی طیبی ادامه داد: در این واحد صنفی علاوه بر شیر خشک مقدار زیادی دارو و مکمل‌های قاچاق و غیرمجاز نیز کشف گردید.

وی ادامه داد: این واحد صنفی متخلف پلمپ و ضمن انتقال کالا‌های کشف شده پرونده تخلف آن برای انجام برخورد قانونی تشکیل شد.

طیبی با اشاره به تشکیل تیم‌های نظارتی ویژه برای نظارت بر عرضه و توزیع شیر خشک در استان به منظور کنترل بازار افزود: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا‌های سلامت محور باید بر اساس ضوابط تعیینی دولت صورت گیرد و با هر گونه تخلف در این حوزه، با متخلفان با قاطعیت برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.