تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال به سیستم گرمایشی مدارس چهارمحال و بختیاری

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر چهارمحال و بختیاری گفت: امسال برای اجرای طرح تعمیر و تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان ۲۰۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد.

دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح تعمیر و تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان در قالب طرح "شهید عرب" و طرح "دلگرمی احسان" برای نخستین بار در مدارس استان گفت: برای اجرای این ۲ طرح امسال ۲۰۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد.

احسان طاهری افزود: برای اجرای این طرح ۵۰ میلیارد ریال در طرح شهید عرب و ۱۵۰ میلیارد ریال در طرح دلگرمی احسان برای تعمیر و تجهیز سیستم‌های گرمایشی استان جذب شده است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه ۱۰۵ کلاس درس در استان از نظر سیستم گرمایشی استانداردسازی می‌شود، افزود: در طرح "دلگرمی احسان پنج مدرسه توسط گروه‌های مردمی و حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استانداردسازی خواهد شد.

به گفته وی، در طرح دلگرمی احسان تجهیزات مورد نیاز از طریق اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تامین و توسط گروه‌های جهادی اجرا خواهد شد که اجرای این طرح‌ها با اولویت مناطق محروم است.

طاهری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شهید عرب، تمام اقدامات توسط گروه‌های جهادی استان انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار