سرقت نسبت به سال گذشته دو درصد کاهش داشت

رئیس پلیس آگاهی کشور گفت: سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن سرقت ۱۷ درصد رشد داشت که این عدد اکنون نه تنها رشد نداشته بلکه دودرصد کاهش را نشان می‌دهد.

سردار قنبری افزود: علاوه بر اینکه روند سرقت متوقف شده، هم اکنون در کشور سیر کاهشی دارد و در حال حاضر در مقایسه با سال گذشته شاهد کاهش دو درصدی سرقت بودیم که برنامه بر این است که این کاهش شتاب بیشتری بگیرد. 
او عنوان کرد: در موضوع سرقت و در حوزه مهار مجرمین با اقدام پیش دستانه‎ای که در دستور کار است، هدف بر این است که مجرمانی که بالقوه در شرف وقوع جرم هستند را بتوانیم با یک اقدام بازدارنده و تحمیل هزینه از ارتکاب جرم باز داریم. 
رئیس پلیس آگاهی کشور با تأکید بر اینکه جغرافیای جرم تحت کنترل قرار گرفته گفت: با آموزش‌های ارائه شده سرقت روند بهتری نسبت به گذشته دارد و در پایان سال مردم اخبار خوبی خواهند شنید. 
قنبری عنوان کرد: سال گذشته سرقت ۱۷ درصد نسبت به سال ماقبل آن رشد داشته که این به صفر رسیده و اکنون با دو درصد کاهش در حال ادامه مسیر هستیم. 
او تأکید کرد: اقدامات پیشگیرانه، پیش‌ دستانه و مبارزه‌ای در برنامه است تا این روند ادامه داشته باشد. 
رئیس پلیس آگاهی کشور در خصوص مالخران نیز گفت: قریب به ۱۲۰ طرح مبارزه با مالخران در سطح کشور به اجرا درآمده، بیش از پنج هزار فقره سرقت در حوزه مالخران کشف شده و بنا بر این است که فضا بر مالخران تنگ شود.

برچسب ها: سرقت ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.