استاندار ایلام:

راه‌اندازی پارک پلی‌پروپیلن مهران گامی بزرگ برای اشتغال جوانان ایلامی است

استاندار ایلام با بیان اینکه راه‌اندازی پارک پلی‌پروپیلن مهران در رونق اشتغال و توسعه اقتصادی استان بسیار موثر است، گفت: با راه اندازی این مجموعه برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و مدیرعامل پارک‌های پتروشیمی افق خلیج‌فارس و بانی ایجاد پارک هدف پتروشیمیایی در کشور با استاندار ایلام دیدار و گفتگو کردند.

استاندار ایلام در این نشست اظهار کرد: با راه‌اندازی این پارک رونق اقتصاد و اشتغال‌زایی در مهران و استان ایلام ایجاد می‌شود.

حسن بهرام‌نیا منطقه آزاد مهران را یک منطقه آزاد بی‌بدیل در غرب کشور ذکر کرد و افزود: با توجه به این‌که کشور عراق به کنوانسیون تیر (TIR) پیوسته است، منطقه آزاد مهران از طریق ترانزیت به طور مستقیم با بندر لاذقیه، دریای مدیترانه و اروپا در ارتباط است که این مهم منطقه آزاد مهران را از سایر مناطق آزاد کشور متمایز می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، یادآورشد: راه‌اندازی این پارک در منطقه آزاد مهران یک ظرفیت خوب است که می‌تواند اقتصاد استان را متحول کند.

استاندار ایلام ادامه داد: راه‌اندازی این پارک جزو مصوبات دور سفر اول رییس‌جمهوری به استان است که خوشبختانه جانمایی شده و به زودی با حضور سرمایه‌گذار عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.