یک تن و ۲۱۱ کیلوگرم مواد افیونی در جنوب سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۱۱ کیلوگرم مواد افیونی در جنوب این استان خبر داد و گفت: در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر شدند و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد.

سردار دوستعلی جلیلیان  اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های ایرانشهر و خاش با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت ۲ باند قاچاق مواد مخدر باخبر شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان از این داشت این متهمان با تهیه مواد مخدر از کشورهای همسایه و انتقال آن به شهرستان‌های ایرانشهر و خاش قصد حمل آن به عمق کشور دارند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان و در عملیات‌های هماهنگ، در بازرسی از محل‌های مورد نظر مقدار ۳۵۱ کیلوگرم تریاک و ۸۶۰ کیلوگرم حشیش به مقدار یک تن و ۲۱۱ کیلوگرم مواد افیونی کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری سه نفر قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه خودرو، خاطرنشان کرد: مجرمان نخواهند توانست از عواقب اقدامات غیر قانونی در امان باشند و شهروندان هرگونه اخبار را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: موادمخدر ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار