نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در مشهد آغاز به کار کرد

بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و تجهیزات صوتی و تصویری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

رضا صفری سرپرست شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد گفت: این نمایشگاه از تا ۲۹ دیماه فعالیت خواهد داشت.

او افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان لوازم خانگی برقی و غیر برقی از جمله لوازم و ظروف آشپزخانه، یخچال، لباسشویی، بلور و چینی و لوازم صوتی تصویری شامل تلویزیون و لوازم وابسته به آن است.
سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد درخصوص برنامه‌های جانبی این نمایشگاه نیز بیان کرد: بازدید هیات رئیسه انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران و همچنین بازدید هیات تجاری افغانستان از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

سرپرست شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد ادامه داد: بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در محیطی به وسعت ۱۲ هزار مترمربع در سالن‌های فردوسی، مفاخر و عطار برای استقرار شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالا‌های خود را به بازدید عموم بگذارند.

صفری در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه بیان کرد: ۱۰۵ شرکت در این نمایشگاه حضور دارند که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی ۵۰ شرکت و همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی ۵۵ شرکت از استان‌های خراسان شمالی، تهران، البرز، قم، سمنان، آذربایجان شرقی، اصفهان و مازندران است.

علاقه مندان می‌توانند تا ۲۹ دی ماه جاری همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.