وضعیت هوای امروز استان کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: برای امروز در برخی از مناطق استان کرمان، افزایش ابر و وزش باد، پدیده غالب جوی است.

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، صاف تاکمی ابری است، گفت: برای امروز گاهی افزایش ابر و در مناطق جنوب شرق استان کرمان وزش باد شدید پیش بینی می شود. 

وی افزود: با توجه به وزش باد شدید در مناطق شرقی استان و  خیزش گرد و خاک، احتمال کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: برای روز جمعه ضمن افزایش ابر، بارش‌های خیلی ضعیف و خفیف در مناطق مرکزی، جنوب غربی و ارتفاعات شمالی  خواهیم داشت  که احتمال جاری شدن روان آب‌ها و تند باد‌های لحظه‌ای دور از انتظار نیست.

وی تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و لاله زار با دمای ۸ درجه سانتیگراد زیر صفر، خنک‌ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده است.

راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را یک درجه سانتیگراد زیرصفر اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود  به ۱۹درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.