فرماندار:

بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر در برگزاری انتخابات خاش دخیل هستند

فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: بیش از چهار هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری شهرستان خاش دخیل هستند.

صاحب گل صالحی  در حاشیه نشست اعضای هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه خاش  بیان کرد: انتخابات آتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخات خبرگان رهبری در شهرستان‌های خاش، میرجاوه و تفتان در هشت حوزه فرعی و ۲۰۷ شعبه فعال شامل ۷۶ شعبه ثابت، ۱۳۱ شعبه سیار، ۶۶ حوزه شهری و ۱۴۱ حوزه روستایی در گستره حدود ۴۸ هزار کیلومتر مربع وسعت در ۱۱ اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: انتخابات آتی با چهار راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و صیانت از آرای مردم برگزار می‌شود و تمام توان و تلاش اعضای هیأت اجرایی، نظارت، بازرسی و امنیت بر رعایت اصل امانتداری و صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است.
فرماندار خاش ادامه داد: تاکنون نشست‌های مختلفی با علما، معتمدان، اعضای هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات در حوزه انتخابیه خاش برگزار و بر اهمیت و ضرورت برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حماسی مردم در صحنه تأکید شده است.
وی گفت: انتظار داریم همه اقشار جامعه در ۱۱ اسفند ماه امسال با حضور در صندوق های اخذ رأی علاوه بر حضوری حماسی در صحنه، وحدت، همدلی، انسجام ملی و یکپارچگی خود را به نمایش بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار