مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

۴۵ هزار مشترک در ایلام گاز رایگان دریافت می‌کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: ۴۵ هزار و ۵۰۰ مشترک تحت پوشش نهاد‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان از گاز رایگان بهره‌مند هستند.

محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت: از این تعداد ۲۵ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد و ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر نیز زیر پوشش بهزیستی هستند.

وی افزود: مسئولیت‌های اجتماعی و کار‌های عام المنفعه شرکت گاز بیشتر به صورت کلی از محل اعتبارات وزارت نفت است و به صورت متمرکز در قالب طرح‌های مسئولیت اجتماعی اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام یادآور شد: مسئولیت‌های اجتماعی در بیشتر مواقع در زمان اربعین در استان انجام گرفته و شهرستان چرداول همه موکب‌ها تحت پوشش شرکت گاز به عنوان دستگاه معین بوده و موکب اختصاصی نیز توسط شرکت گاز در این شهرستان برپا شده است.

کشاورز اضافه کرد: گاز رسانی به دورترین نقاط استان در کمترین زمان ممکن را از مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم و محیط زیست می‌دانیم که انجام داده ایم.

به گفته وی، تقریبا همه نیرو‌های این شرکت بومی هستند و در همه شهرستان‌ها نیرو‌های بومی بکارگیری شده است.

وی در خصوص قطع گاز در استان توضیح داد: با توجه به وضعیت آب و هوا با وجود افزایش مصرف مشترکان مشکلی در این زمینه تاکنون وجود نداشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام عنوان کرد: با توجه به طرح‌های پدافند غیرعامل کمترین میزان قطعی در سطح استان را داریم و میزان فشار و دبی در استان در وضعیت مطلوبی است و در شرایط بحرانی هم هیچ گونه قطعی گاز نداشتیم.

برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.