تاکید جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کل کشور:

ما برای ارتقای امنیت، دست دوستی به سران طوایف می‌دهیم

سردار شرفی ضمن تأکید بر تعامل و همکاری پلیس و سران طوایف، گفت: ما دست دوستی و رفاقت به شما می‌دهیم تا امنیت را در جامعه ارتقاء دهیم.

سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کل کشور در نشست صمیمی با گروه‌های مرجع و ذی نفوذ استان فارس در شهر شیراز، ضمن تأکید بر تعامل و همکاری پلیس و سران طوایف، اظهار کرد: ما دست دوستی و رفاقت به شما می‌دهیم تا امنیت و احساس امنیت را در جامعه ارتقاء دهیم.

او افزود: انقلاب اسلامی ایران به برکت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و از آن زمان منافع نظام سلطه به خطر افتاد و امروز می‌خواهند به هر نحو ممکن منافع از دست رفته خود را برگردانند.

سردار شرفی گفت: در این رابطه دشمنان این مرز و بوم با راه اندازی جنگ نرم و جنگ‌های ترکیبی و شناختی سعی می‌کنند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب وارد سازند، ولی به مانند همیشه ناکام می‌مانند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به نزدیک بودن به زمان انتخابات، بیان کرد: در مقطع فعلی دشمنان بر علیه نظام انقلاب اسلامی توطئه و به گونه‌ای فضا را آلوده می‌کنند تا به نقشه‌های شوم خود دست یابند.

او، سران طوایف و افراد ذی نفوذ را دارای جایگاه والایی در جامعه دانست و گفت: در مقطع کنونی وظیفه این است که همگان را به مشارکت و حضور گسترده در انتخابات دعوت کنیم.

سردار شرفی تصریح کرد: با وجود همه دشمنی‌ها بر علیه نظام انقلاب اسلامی، عزت جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می‌شود.

برچسب ها: سران طوایف ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار