کشف چوب جنگلی قاچاق در ۲ شهرستان مازندران

ماموران نیروی انتظامی بیش از ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق را در شهرستان بابل و بهشهر کشف کردند.

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی ودرپی کسب خبر مبنی برجمع اوری و دپو چوب در منطقه جنگلی بندپی بررسی این موضوع دردستورکارماموران قرارگرفت.

او افزود:پس از شناسایی محل دپو، ماموران انتظامی با همکاری ماموران جنگلبانی به محل اعزام شدند.

سرهنگ داداش تبار گفت:ماموران در بازرسی از محل دپو چوب، مقدار پنج تن چوب جنگلی قاچاق را کشف کردند و در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در بهشهر

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران انتظامی این فرماندهی با اجرای طرح‌های مراقبتی موفق به شناسایی ۴ قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافگیرانه متهمان را در ایست و بازرسی این شهرستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: ماموران در بازرسی از داخل خودرو‌ها ۵ تن و ۲۰۰ کیلو چوب قاچاق، فاقد هرگونه مجوز برداشت کشف کردند.

سرهنگ قلی پور، با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالا‌های غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار