برترین‌های جشنواره تئاتر زندانیان استان قزوین معرفی شدند

چهارمین جشنواره تئاتر زندانیان استان قزوین با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

در مراسم چهارمین جشنواره تئاتر زندانیان استان قزوین از همه زندانیان و کارکنان شرکت کننده تجلیل شد و منتخبان چهارمین جشنواره تئاتر زندانیان استان دیپلم افتخار، لوح سپاس و جوایز خود را دریافت کردند.

بهرامی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: چهارمین جشنواره استانی تئاتر زندانیان به میزبانی زندان مرکزی توسط دفتر فرهنگی و تربیتی زندان‌های استان از ۱۷ تا ۲۰ دی ماه برگزار شد و بعد از رقابت ۳۵ گروه از مددجویان در بخش‌ها صحنه ای، خیابانی، عروسکی و خوانش به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این جشنواره علاوه بر حضور زندانیان در بخش‌های عروسکی، خیابانی و نمایشنامه نویسی، شاهد حضور کارکنان نیز در بخش خوانش و نمایشنامه نویسی بودیم.

بهرامی گفت: آثار رسیده به این جشنواره که با همکاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و انجمن حمایت زندانیان برگزار شد، توسط داوران منتخب انجمن هنر‌های نمایشی استان مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین گفت: چهار اثر منتخب در بخش‌های صحنه ای، خیابانی، عروسکی و خوانش برای شرکت در بیست ویکمین جشنواره تئاتر زندانیان سراسر کشور، معرفی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار