صدور پروانه ساخت در منطقه ۱۰۰۵ هکتاری بلوار شهید خداکرم قم

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: بر اساس طرحی که در سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد، در بلوار شهید خداکرم، حدفاصل پل شهید دستغیب تا بلوار شهید رجایی به کاربری مسکونی تبدیل گردید که با استقبال خوب همشهریان مواجه شد و مالکان این محدوده (از پل شهید دستغیب تا میدان شهید رجایی، حریم ریل راه‌آهن) می‌توانند جهت بهره‌مندی از امتیازات خود شامل پروانه و... به شهرداری منطقه ۳ مراجعه کنند.

مهرداد روحانی وزیری عنوان کرد: بلوار خدا‌کرم و جاده کوه‌سفید، مناطق رو به توسعه منطقه ۳ هستند که قابلیت ساخت‌وساز و توسعه ازنظر شهر و شهرداری را دار است و هر دو بافت صنعتی دارند.

مدیر منطقه ۳، به طرح ۱۰۰۵ هکتاری اشاره و گفت: در سال ۱۴۰۰ این طرح ابلاغ‌شده که در بلوار خداکرم، حدفاصل پل دستغیب تا بلوار شهید رجایی به کاربری مسکونی تبدیل شد و به دلیل قیمت پایین زمین، استقبال خوبی از طرف مردم صورت گرفت و مالکان این محدوده (از پل شهید دستغیب تا میدان شهید رجایی، حریم ریل راه‌آهن) می‌توانند جهت بهره‌مندی از امتیازات خود شامل پروانه و... هرچه سریع‌تر به شهرداری منطقه سه مراجعه کنند.

روحانی تأکید کرد: به دلیل توجه به نکات زیر‌بنایی به آب‌های سطحی توجه خاص شد که در این خصوص ۳۰ منطقه بحرانی موجود بود که در حال حاضر این عدد به ۵ رسیده درحالی‌که در شرایط بحرانی قرار ندارد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم به پروژه خیابان بافقی اشاره و تصریح کرد: این خیابان به طول ۱۱۰۰ متر لوله‌گذاری شده که واحد‌های مسکونی موازی کمربند امام علی (ع) و حدفاصل خیابان امام و بلوار بهارستان (انت‌های مدرس) را شامل می‌شود که بر اساس آن، هیچ مشکلی در حال حاضر در زمینه آب‌های سطحی وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.