مهلت ۱۵ روزه نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در پمپ‌های بنزین

باتوجه‌به صفوف طولانی بنزین در سراوان که مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان به وجود آورده است فرماندار این شهرستان به جایگاه‌داران هشدار داد در صورت بروز تخلف جایگاه پلمب خواهد شد.

در همین راستا سعید تجلیلی، فرماندار سراوان در جلسه‌ای که با محوریت بررسی مسائل، مشکلات و ساماندهی جایگاه‌های عرضه سوخت با هدف پیشگیری از قاچاق فراوردهای نفتی، در شهرستان با حضور معاون توسعه و برنامه ریزی و رئیس کمیته سوخت فرمانداری، رئیس کنترل و نظارت شرکت نفت استان، مجموعه ادارات نظارتی و عضو کمیته سوخت و جایگاهداران عرضه سوخت شهرستان در محل دفتر فرماندارسراوان برگزار شد، نظارت و بازرسی مستمر را راه حل مشکل سوخت در شهرستان دانست و خواستار برخورد جدی با جایگاه‌دارنی که باعرضه خارج شبکه و تخلف موجب بروز مشکلات معضلات و نارضایتی مردم شده‌اند، شد. 

 وی به پدیده‌ای به نام «خرید و فروش کارت سوخت» در محل جایگاه‌ها، اقدامی که توسط برخی افرادسودجو با همکاری متصدیان امر توزیع سوخت درجایگاه‌ها صورت می‌گیرد، اشاره کرد و افزود: این مهم باعث سوء‌استفاده افرادسودجو وگاها مسبب رفتارهای غیراخلاقی، هتک حرمت معطلی مردم در فرایند سوخت‌گیری و طولانی‌شدن صف‌های بنزین شده است. 

 فرماندار سراوان دراین جلسه خطاب به جایگاه داران و متصدیان سوخت درشهرستان تاکید داشت: همه موظف به رعایت قانون وارائه خدمات شایسته که درشأن و منزلت ولی نعمتان مردم عزیز هستیم با متخلفین طبق ضوابط قانونی قضایی برخورد خواهد شد و دیگر با هیچ فردی تعارف نخواهیم داشت.

تجلیلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری افرادسودجو، اظهار کرد: بازدیدهای سرزده و نظارت مستمر ادارات و نهادهای متولی بهترین راه پیشگیری از تخلف و مانع سوء استفاده افراد سودجو می‌شود در این راستا ممبعد هیچ عذری از هیچ مسئول نظارتی پذیرفتنی نیست. 

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد؛ نصب و ارتقای دوربین‌های پایش پلاک خوان (ای پی دار) تصویری مانیتورینگ حائز اهمیت بوده لذا تمامی جایگاه‌ها در حوزه  بنزین و نفت وگاز به شرط دسترسی ارگان های نظارتی با مهلت ١۵ روزه دوربین‌ها فعال کنند. 

همچنین تمامی جایگاه‌‌داران ملزم به نصب دستگاه کارتخوان متصل به تلمبه شدند.

از سوی دیگر در این جلسه مقرر شد در هنگام توزیع و حضور بازرسین در جایگاه مدیر و مسئول اپراتور در محل جایگاه حضور داشته باشد درصورت عدم حضور و بروز تخلف جایگاه پلمب خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار