کشف ۲ محموله کالای قاچاق در کردستان

۲ محموله کالای قاچاق به ارزش ۵۳ میلیارد ریال در شهرستان‌های دهگلان و بیجار کشف شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان  بیان  کرد: ماموران انتظامی صلوات آباد در دهگلان با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی یک دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

 سرهنگ لطف اله دارابی افزود: در بازرسی از این کامیون ۲ هزار و ۷۷ متر برچسب شبرنگ، ۳۲ کیلوگرم روغن حیوانی خارجی، ۲ هزار و ۸۸۰ بسته کاپوچینو، ۴ هزار و ۸۸۰ عدد لامپ خودرو، ۶۱ طاقه پارچه، ۸۶ دستگاه مانیتور و تعدادی لوازم جانبی خودرو نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کشف ۳۰ میلیارد کالای قاچاق  در بیجار

 فرمانده انتظامی استان کردستان بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالا‌های قاچاق، ماموران پلیس آگاهی بیجار با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو سورای حامل کالای قاچاق را شهرستان شناسایی کردند.

سردار علی آزادی افزود: مأموران پلیس آگاهی بیجار با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۱۰ دستگاه ماینر، ۶۸ دستگاه تبلت، ۹ دستگاه لپ تاب، ۳ دستگاه دوربین و ۲۲۰ دستگاه هارد قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

برچسب ها: قاچاق کالا ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.