نمایش اثر هنرمند چهارمحال و بختیاری در جشنواره گوآهاتی هند

فیلم بچه گرگ‌های دره سیب از آثار برجسته فریدون نجفی، هنرمند چهارمحال و بختیاری در جشنواره بین‌المللی کودکان گوآهاتی هند به نمایش در می‌آید.

پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم بچه گرگ‌های دره سیب به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر و شهرام ابراهیمی به همراه دو فیلم دیگر به نام‌های مهران و کاپیتان نمایندگان ایران را در بخش رقابتی سومین جشنواره بین‌المللی کودکان گوآهاتی تشکیل می‌دهند.

وی افزود: دومین ساخته بلند فریدون نجفی پیش از این در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان موفق به دریافت پروانه زرین و جایزه بهترین فیلم، فیلم‌نامه، بازیگری و جایزه ویژه هیأت داوران بخش بین‌الملل شده و در جشنواره‌های بین‌المللی مختلفی همچون باف‌درمالموی سوئد و اشلینگل آلمان نیز حضور داشته است.

احمدی اضافه کرد: نجفی در بچه گرگ‌های دره سیب که در سال ۱۳۹۸ در منطقه کوهرنگ فیلم‌برداری شده است، داستان آشو پسری ۱۱ ساله بختیاری را روایت می‌کند که پدرش به جرم قتل فراری است و آشو برای نجات جانش از تهدید طایفه و خانواده مقتول، مجبور می‌شود با ترک روستای خود و با پوشیدن لباس دخترانه، سفر پرماجرایی را آغاز کند.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: محمدرضا عالی‌ور، امیررضا فرامرزی، سمیرا بالی‌پور، سوگل طهماسبی، علیرضا اوسیوند، غلام شاه قنبری، سمیرا پرویزی، مسیح نجفی و حبیب تاجمیری از جمله بازیگران این فیلم بلند هستند.

احمدی ادامه داد: سومین جشنواره بین‌المللی کودکان گوآهاتی از ۲۱ تا ۲۴ ژانویه سال ۲۰۲۴ برابر با یکم تا چهارم بهمن ماه امسال در ایالت آسام هند برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار