رونمایی از نخستین سامانه شبیه‌ساز بالگرد + فیلم و عکس

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از نخستین سامانه شبیه‌ساز بالگرد AB-۲۱۲ در هوادریای پایگاه دریای بوشهر رونمایی شد.

سامانه سیمیلاتور «شبیه‌ساز» بالگرد AB-۲۱۲ ظهر امروز با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده نیرو‌های مسلح مستقر در هوادریای پایگاه دریایی بوشهر افتتاح شد.

فرمانده هوا دریایی نیروی دریایی ارتش نیز با اشاره به ویژگی نخستین سامانه شبیه‌ساز بالگرد AB-۲۱۲ اظهار کرد: طراحی، ساخت و راه‌اندازی این سامانه تمام ایرانی است و آموزش خلبانان بالگرد بر عهده دارد.

امیر وکیلی آموزش خلبانان بالگرد، ارتقا سطح دانش آن‌ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: با ساخت و راه‌اندازی این سامانه ضمن افزایش ایمنی در آموزش‌ها و کاهش هزینه از قابلیت‌های مهمی مدیریت ریسک در آموزش دارد.

وی اضافه کرد: اکنون طراحی و ساخت ۳ شبیه‌ساز آموزش خلبانی بالگرد در کشور در دست اقدام است.

 
رونمایی از نخستین سامانه شبیه‌ساز بالگرد
 
رونمایی از نخستین سامانه شبیه‌ساز بالگرد
 
رونمایی از نخستین سامانه شبیه‌ساز بالگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۲۳:۳۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
سلام و درود به دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود تبریکات بنده کوچکتر را بپذیرید انچه که به افتخارات امت اسلامی میافزاید نام و نشان ایرانی بر تولیدات با این عظمت است رفتار ولایت پذیری شما و نیروهای مسلح ثابت کرده ولی احساس کردم اگر با شما عزیزان مطرح کنم بهتر باشد از اینکه مزاحم شدم پوزش میخواهم به همه دریادلان خصوصآ امیر سیاری سلام بنده را برسانید قاسم اصفهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
فک کنم تو اینم کشته بدیم