استخدام بیش از ۷۲ هزار معلم جدید با آزمون ورودی در سال آینده

وزیر آموزش و پرورش گفت: آزمون‌های استخدامی امسال به لحاظ کمی و کیفیت تاریخی بود.

رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش گفت: ‌در تلاش هستیم تا ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌امید را در کشور برجسته کنیم، ایران در دولت سیزدهم به کارگاه مدرسه سازی تبدیل و ۵ هزار مدرسه در دو سال ساخته شد، در شرایطی که بسیاری از پروژه‌های آموزشی به مدت ۱۵، ۱۰ و ۷ سال ناتمام باقی مانده بود، آیا باید امید را نشان دهیم یا ترک دیوار یک مدرسه که البته آن هم دغدغه آموزش و پرورش و رئیس جمهور است. تا پایان سال ۹۵۰ مدرسه جدید در کشور می‌سازیم.

وی افزود: معلمان کشور ۱۰ سال منتظر اجرای رتبه بندی بودند و در دو دولت هر ماه درباره رتبه بندی حرف زدند اما آنقدر اجرا نشد که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ به بزرگترین مطالبه کشور تبدیل شد، دولت رئیسی اعلام کرد، رتبه‌بندی را هر چه باشد اجرا خواهد کرد و لایحه آن به مجلس با ۸ هزار میلیارد تومان ارسال شد و با ۳۶ هزار میلیارد تومان تصویب و با ۵۰ هزار میلیارد تومان اجرا شد و اشکالات آن نیز در حال برطرف شدن است.

وی افزود: امروز به جای نشان دادن این دستاورد بزرگ بیان می‌کنند، معلمان اعتراض دارند که چرا رتبه آنها ۳ شد در حالی که باید ۴ می‌شد، با اجرای رتبه‌بندی به طور میانگین ۲۶ درصد به حقوق معلمان اضافه شد.

او ادامه داد: ۲۰۰ هزار معلم کف حقوق را دریافت می‌کردند اما اکنون معلمی که رتبه‌بندی داشته باشد کف حقوق بگیر نیست، رتبه بندی به تازگی مستقر شده است و ارتقا و اجرای آن در سال‌های پیش‌رو عملیاتی خواهد شد؛ این امید آفرین است یا اینکه معلمی به رتبه خود اعتراض دارد.

صحرایی با اشاره به این‌که رسانه‌ها منبع امید و ناامیدی هستند و آیا در خدمت اقتدار و امید کشور فعالیت می‌کنند یا اهداف سیاسی، گفت: رتبه بندی اتفاق بزرگی بود و خواهید دید معلمان چگونه با شرکت در انتخابات و مشارکت نشان می‌دهند، رتبه بندی چگونه تأثیر مستقیم بر ارتقای کیفیت و مشارکت آنها داشته است.

وی درباره مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: با اجرای این مصوبه، میزان راهیابی داوطلبان مناطق محروم به دانشگاه‌های کشور به طرز چشمگیری تغییر کرده است، در استان کرمان تعداد رتبه‌های برتر ۶ برابر شده است، در گذشته سه هزار نفر برتر کنکور در بین ۱۱ استان تقسیم شده بود اما امروز در بین ۲۰ استان و ۷ استان که سهم کمتری از رتبه‌های زیر سه هزار داشتند، جایگاهشان رشد کرد به عنوان مثال سهم استان سیستان و بلوچستان از ۰.۱۶ درصد به  ۰.۴۸ درصد رسید و  غول کنکور در چراغ جادو قرار گرفت.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این‌که مافیای کنکور تا ابطال مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی حرکت کرد، گفت: شورای نگهبان این مصوبه را احیا کرد،، اما برخی به جای آنکه امید را ببینند، گفتند که میانگین معدل رشته علوم انسانی ۸.۷۵ است؛ آیا این معدل حاصل عملکرد دولت دو ساله است، این معدل پایه دوازدهم است و شفاف به مردم گفتیم این وضع آموزش کشور در دولتی است که آن را تحویل گرفتیم.

صحرایی افزود:‌ وضعیت واقعی معدل دانش‌آموزان کشور این‌گونه است؛‌ در دوره ابتدایی که ارزشیابی توصیفی است و معدل نداریم، در دوره متوسطه اول معدل پایه هفتم ۱۶.۹۴، پایه هشتم ۱۶.۸۵ و پایه نهم ۱۶.۸۹ است. معدل در پایه دهم رشته ۱۵.۶۲، رشته ریاضی ۱۶.۹، انسانی۱۳.۸۴ و علوم و معارف اسلامی ۱۵.۸۴ است. در پایه یازدهم معدل دانش‌آموزان رشته ریاضی 1۵، تجربی ۱۵.۶۱، علوم انسانی ۱۳.۸۸ و معارف اسلامی ۱۵.۱۶ است؛ این معدل واقعی دانش‌آموزان کشور است. این نمرات معدل کل دانش‌آموزان است و ماجرای معدل کتبی متفاوت است.

برگزاری امتحانات نهایی برای پایه‌های دهم و یازدهم

صحرایی ادامه داد: خرداد ۱۴۰۳ علاوه بر پایه دوازدهم در پایه‌های دهم و یازدهم نیز امتحانات نهایی داریم و معدل کتبی، در کنکور ۱۴۰۳ تأثیر ۵۰ درصدی در ورود به دانشگاه‌ها دارد و حتماً در امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳ کاهش نمره خواهیم داشت؛  نمی‌خواهیم با مردم دو رو باشیم در حالیکه می‌توانستم  به جای معدل کتبی معدل کل را منتشر کنیم اما معدل کتبی برای راهیابی به دانشگاه تأثیر دارد.

وی افزود: آزمون‌های استخدامی امسال به لحاظ کمی و کیفیت تاریخی بود. در سال آینده بیش از ۷۲ هزار معلم جدید با آزمون ورودی استخدام  می‌شوند، ۲۰ هزار نفر نیز از طریق دانشگاه فرهنگیان و رجایی جذب می‌شوند که بیش از ۶۰ درصد کل استخدام‌های دولت است.

او ادامه داد: ‌تا پایان برنامه هفتم  باید ۵۰ درصد دانش‌آموزان به هنرستان بروند بنابراین نیاز است ۱۵۰۰ هنرستان جدید بسازیم اما مهمتر از آن هنرستان‌های جوار و قلب صنایع است، در برخی استان‌ها هنرستان دریایی، بهداشت و درمان و کشاورزی داریم همچنین باید به سرعت بتوانیم رشته‌های هنرستانی را تغییر دهیم تا به نیاز روز کشور پاسخ دهیم.

صحرایی گفت:‌سال آینده سیاست ارتقای کیفیت آموزش و تقویت مدارس دولتی را دنبال می‌کنیم، مدارس دولتی برای ما اصل هستند براین اساس تنوع مدارس کاهش پیدا می‌کند، کیفیت معلمان افزایش و  در امتحانات نهایی دوره متوسطه دوم برای نخستین بار دانش‌آموزان معلمان را ارزیابی می‌کنند همچنین آزمون هماهنگ ملی در پایان پایه ششم و نهم برگزار می‌شود، در بحث کیفیت با هیچ فردی تعارف و لاپوشانی نداریم.

وزیر آموزش و پرورش در پایان تاکید کرد: برای نخستین بار، در سه پایه متوسطه دوم دانش‌آموزان معلمان را ارزیابی خواهند کرد. برای پایه نهم و ششم نیز آزمون هماهنگ ملی خواهیم داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۸ دی ۱۴۰۲
مثل سایرشغل هامعلمی هم بایدحقوقشان یکسان باشه مثل شرکت نفت کارمندان بانک مهندسی معماری عمران نماینده مجلس وغیره.... معلمین مثل کارگران ازنظرحقوقی ضعیف هستن
Iran (Islamic Republic of)
ز.الف
۱۴:۵۳ ۲۷ دی ۱۴۰۲
باسلام شغل معلمی رودوست دارم میخوام زکات علمم روبدم اگه شده درروستا
Iran (Islamic Republic of)
ز.الف
۱۴:۴۴ ۲۷ دی ۱۴۰۲
باسلام نظر همه روخوندم انها فقط خودشون رومیبینند وبه فکر دیگران نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۷ دی ۱۴۰۲
لطفا برا استخدامی شرط افزایش سن را برا کارشناسی ارشد افزایش بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۷ دی ۱۴۰۲
معلمانی که الان چندین سال سابقه دارن رو چرا استخدام نمیکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۷ دی ۱۴۰۲
سلام لطفاً آموزشیاران نهضت رو فقط از طریق آزمون جذب کنید من از نزدیک باهاشون رابطه دارم بعضیاشون دست چپ وراستشونو بلد نیستن درسی نمیدن و یکی دیگه رو به جای دانش آموز میارن امتحان میدن آموزش پرورش هم اصلا شک نمیکنه گناه دارن بچه هامون همچین معلمایی داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۲۷ دی ۱۴۰۲
هزاران اوایل دهه شصت و اوخر دهه ۵۰ استخدام نشدن مثل من با وجود مدرک دانشگاه دولتی ، حالا همه را میخان معلم کنند خدا به داد نسل جدید
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۲:۳۰ ۲۶ دی ۱۴۰۲
برای مدارک دانشگاه ملی وروزانه لطفا امتیاز قایل باشین . وجوان گرایی برای استحدام . امتیاز باشه همه کشورای پیشرفته به جوانان کم سن تر توجه میکنن چون تونسته درسشو سر وقت تمام کنه و ادم مستعد وباهوشی بوده تو کشور ما بر عکس پیر پذیری وپیام نور بگیر شده . وامصیبت به نوجوان ونونهالان عزیز . وبدشون از معلم پیر و بیسواد وبی حوصله میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۶ دی ۱۴۰۲
لطفا فرزندان فرهنگی رو هم براشون ی امتیازی لحاظ کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۶ دی ۱۴۰۲
خدا چیزی که به شما داده پر رویی هست و دیگه هیچ!!از دستاوردهای مهم شما ورود نیروهای غیرتخصصی و بیسواد بود که آموزش رو به تباهی کشوندید
پس زیادی جو گیرنشو .
اون رتبه بندیتون که درواقع تف بندی بود .
شما جیب معلم رو نزن افزایش حقوقت پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۶ دی ۱۴۰۲
معلم فله ای و بی خاصیت و بیسواد نگیرین و معوقات رتبه بندی بدین نمیخواد اینهمه معلم بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۶ دی ۱۴۰۲
طلبه ها راحت استخدام میشن
Canada
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۶ دی ۱۴۰۲
با عرض ادب واحترام جناب وزیر معلم که بادیپلم میاد سر کلاس ببین عاقبت این نسل چکار کردی. فقط
Iran (Islamic Republic of)
Mohadese
۱۴:۴۸ ۲۶ دی ۱۴۰۲
چرا به حرفی که میزنین عمل نمیکنین آزمون آموزگاری دفترچه بدین و تمام رشته هارو پذیرش کنین هرکسی لایق جایگاه معلمی باشه به خوایت خداوند معلم میشه ‌.چرا همش قانون اضافه میکنین و رسیدن به شغل موردعلاقه آدمو سخت میکنین
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۴:۴۷ ۲۶ دی ۱۴۰۲
وزیرجان....خیلی بازنشستگانت راضی وخشنودن که قصدداری افراد دلسوز و بسیارفعال را جذب آموزش و پرورش کنی ؟؟؟مشت نمونه خروار است عزیزبرادر...!!!!
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۱:۰۰ ۲۶ دی ۱۴۰۲
رتبه بندی بازنشستگان ۱۴۰۰ رو درست کنید
بعد از ۲۷ ماه هنوز پاداش ۱۴۰۰ را نداده اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۶ دی ۱۴۰۲
تا کلاسا ده نفره نشه مملکت بهشت نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۶ دی ۱۴۰۲
یک کلام از زبان مادر عروس
بلد نیستید ناشتا اورد نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۲۶ دی ۱۴۰۲
با سلام و عرض ادب
معلمان حق التدریس قطع همکاری شده را دریابید .
که خانه نشین شدن شما فکر نکردید با دل آنها چه کردید ما سالها باصدای بچه ها انرژی می‌گرفتیم .با سر بلندی قدم برمیداشتیم هر صبح با علاقه و شوق بیدار شدیم.ما حد نصاب نمره نیاوردیم.
هیچ کس نپرسید چرا .عدالت علی کجا رفته وجدان خفته را بیدار کنید چرا باید بعد از این همه خدمت لغو ابلاغ شویم .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۳:۱۲ ۲۶ دی ۱۴۰۲
اینقدر این کد ۱۹های بدبخت رو این طرف اون طرف نکشونید ..بخدا از یک معلم اموزگار برق بچه ها علم و تخصص میخان نه طرز صحیح قران خوانی و شرکت در ۲۲بهمن و نماز حماعت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۷ دی ۱۴۰۲
معلمان با سابقه رو استخدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۶ دی ۱۴۰۲
جناب آقای صحرایی تا کی باید این معلمان خرید خدمت مفت کار کنن و هنوز خبری از استخدامی این عزیزان نیست پس این دولت مردمی کی میخواد مرمی وار حرکت کنه بیشتر از ۹سال مفتکی این عزیزان پای کلاس ها حاضر شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۶ دی ۱۴۰۲
35سال خدمت معلمان سنگ کوب می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
فریبا کیهان
۲۳:۴۳ ۲۵ دی ۱۴۰۲
آقای وزیرخواهش میکنم تکلیف تکمیل طرفیت آموزگاری رومشخص کنید ماهنوز بلاتکلیف هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
این چه آزمون هست معلم نه درست درس میدهد نه برخورد خوب دارد
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۲۳:۰۹ ۲۵ دی ۱۴۰۲
استخدام ۷۲هزارنیرو بصورت یکجا؟همه مسولان بالادستی آموزش وپرورش بایدجوابگو باشن چرا برنامه ریزی نکرده بودن حالا بصورت یکجا میخوان ۷۲هزار نیروی معلوم نیست چی استخدام کنن یه عده آش و لاش میان معلم میشن حالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۵ دی ۱۴۰۲
آره با پارتی بازی اقوام خودتون رو دریارید اونوقت هم جوان‌ها فرار می‌کنند میرن کشورهای خارجی زندگی می‌کنند چون توکشورخودشون چون پارتی نداشتن نرفتن معلم بشن حالاهم لاید برن ی کشور غریبه زندگی کنند و کار پیدا کنند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
مطالبات رتبه بندی بازنشستگان ۱۴۰۰ چه زمانی پرداخت خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۵ دی ۱۴۰۲
سقف سنی چی شد ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
خرید خدمات مظلوم
۱۹:۵۷ ۲۵ دی ۱۴۰۲
واقعا این الماسایی که جذب کردین امسال ح رو از ب تشخیص نمیدن.بعضیاشون تست اعتیاد بگیرین ازشون مثبت در میاد.... یه فکری به حال نیرو های بی حقوق و مظلوم خرید خدمات بکنید بعد از سالیان سال خدمت هنوز اندر خم یک کوچه ایم اگه نمیخواین ما رو بگین خالی کنیم کلاسا رو... از اول مهر حقوق نگرفتیم هنوز.لطفاا باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کنید.درمانده شدیم ....
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم رشیدی
۱۹:۵۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
سلام
خسته نباشید
لطفا اول نتایج نهایی تکمیل ظرفیت دبیری و هنرآموز را بزنید بعد برای استخدامی اسفند ماه برنامه ریزی بکنید
داوطلبان تکمیل ظرفیت دبیری و هنرآموز بلاتکلیف هستند که چکار باید بکنن
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
اتنا
۱۲:۱۶ ۲۶ دی ۱۴۰۲
تکمیل ظرفیت های اموزگاری هم بهمیپ صورت هستن ما هنوز بلا تکلیف هستیم
Iran (Islamic Republic of)
محمدایزدیان
۱۹:۴۵ ۲۵ دی ۱۴۰۲
کارکنان وزارت خانه های بهداشت و کشور هم فوق العاده خاص را کمیسیون تلفیق واسشون تصویب کرد یعنی یک و نیم برابر حق شغل و شاغلشان.بدون بارگزاری مدارک و دنبال بسیج و هلال احمر و مدیران سالهای قبل افتادن و هزارمسخره بازی دیگر.

آقای وزیر دولت همچنان ب علت زیاد بودن معلمان حد اقل فوق العاده ویژه ۵۰درصد رو نمیخواد بده ب معلمان و آقای رییسی سید بزرگوار دم از عدالت در پرداخت میزنه؟
همه کارمندان دولت سالهاست فوق العاده ویژه۵۰درصدومیگیرن و بعید عید خاص رو میگیرند و بعدش جذب.حالا شماهی بیابگو معلمان ب خاطر فوق العاده رتبه بندی انتخابات رو پرشور میکنن.
همه کارمندان همین امسال حدا قل۷۹۰۰بودن معلمان هم با ۱۶۰۰ رتبه بندیشون تازه استخداما ۷۹۰۰بودن،منم با ۱۷سال سابقه ۳ تومن بهم اضاف شد بااین تورم وحشتناک.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۲۵ دی ۱۴۰۲
رتبه بندی هدیه وزیر قبلی بود..تا این لحظه تو هیچ کاری نکردی فقط کار تو شده آمار دادن و تجزیه و تحلیل کردن !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
ببین چه معلمهایی!!!!!!!!! ماده 28 افتضاحه بدرد معلمی نمیخورن آزمون استخدامی هم بدتز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
استخدامی پارسال معلمان بعد از 90 روز فرستادین سرکلاس
3 ماه نفر بدون حقوق و ول معطل و بدتر از اون 3 ماه دانش آموزان بدون معلم بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۵ دی ۱۴۰۲
سلام درمورد رتبه بندی معلمین بازنشسته مهرماه ۱۴۰۰ نیز برابر مصوبه مجلس رسیدگی وپی گیری شود تا از امتیازات رتبه بندی واحکام آن بهر ه مند شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
متأسفم برات آقای وزیر با سواد علم نابود شد فرار مغزها زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
حدادی
۱۸:۰۵ ۲۵ دی ۱۴۰۲
دل معلم از شما خون است، امروز معلم هر روز جلوی زن وبچشون شرمنده میشن آن هم بخاطر پر کردن شکمشون، تفریح و ماشین و مسکن هم پیش کش شما،امروز کمبود معلم بدلیل حقوق ناچیز آن است...
باید تاسف خورد که وزیرشون هم در هر تریبونی از کف حقوق صحبت میکند بجای دفاع از حقوق معلم،،،، آقای وزیر این حقوق ۸تا۱۰ میلیون یعنی مرگ یعنی فنا یعنی نابودی معلم و جامعه دانش آموزی،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۵ دی ۱۴۰۲
از یکطرف عده بسیاری آرزو دارند به صورت رسمی معلم شوند و از یکطرف کمبود معلم داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۵ دی ۱۴۰۲
ددلت مجوز جذب ۷۲ هزار معلم را بدون هیچ گیر دادی صادر میکند در صورتی در سالهای قبل شاهد جذب ۳۰ هزاری و ۱۵ هزاری بودیم طی دو سال اخیر و امسال هم مجوز جذب ۷۲ هزار معلم صادر شده اون وقت برا هلال احمر تا مجوز جذب ۸ هزار نیرو رو گرفتن که از این ۸ هزار نیرو حدود ۲ هزارو ۴۰۰ خوردی قبلا جذب شده بودن و کلا مجوز ۵ هزارو ۵۰۰ خوردی هلال احمر حدود ۱ سال طول کشید تا این مجوز رو دادن بهش بعد این مجوز رو هم با اگر اماهایی دادن واقعا همونجوری قدر شهدا رو ندانستین قدر از خود گذشتگیهای امدادگران و نجاتگران رو هم نمیدانین واقعا این ننگه برا مسولانی که خودشون رو طالب حق مردم میدانن در تمام سوانح موجود یسر قضیه هلال احمره و نقش هلال احمر تو سیل زلزله آتیش سوزی بحرانهای کشوری تصادفات جاده ای بیشار از هر نهاد دیگریست و اون وقت مزد زحماتشون اینه یکسال بمونن برا تعداد نیرویی که حتی ده درصد استخدامی ارگانهای دیگه هم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
چرا این همه شعار میدی
مگه نیروهای خدماتی جزء آموزش و پرورش نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
چرا احکام رتبه بندی بازنشستگان ۱۴۰۰ را اجرا نمی کنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
سلام
چرا حکم اموزگاران تکمیل ظرفیت پس از سه ماه سرکلاس رفتن هنوز ندادن
این اقا یک دروغگو بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۵ دی ۱۴۰۲
استخدامی های مسال واقعا افتضاح بودن فرزتدانمان در ۹ایگاه داوری واقعا از معلمان جدید ناراضی بودن.
معیشت معلمان در خطراست لطفا به حقوق معلمان اضافه کنید
Italy
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۵ دی ۱۴۰۲
مردم نباید شان خودشونو پایین بیارن برای کم ترین حقوق معلم بشن ..معلمی شان و مقام بسیار بالایی تو دنیا داره یا نباید معلم بشید یا اگر هم شدید باید تقاضای بالاترین حقوق رو بدید تا دولت مجبور بشه پرداخت کنه ..همه چیز باید ایده ال معلم ها باشه نه این که دولت سواری بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
آهای وزیر
معلمانت از گرسنگی دارن نابود می شوند
معلمانت گوشت نمی تونن بخرن
رتبه بندی تون ۲ کیلو گوشت نمیشه می فهمی
معلمانت حقوق معلمی کفاف زندگی شون نمی کنه رفتن دنبال شغل دوم می فهمی یعنی چه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن.ایران وطنم
۱۵:۲۲ ۲۵ دی ۱۴۰۲
سلام.جناب وزیر،دولت و مجلس،هزاران معلم را فاقد رتبه زدید یا برقراری از مزایایی پایین ترین رتبه۱،هم اکنون حقوق یه معلم فوق لیسانس فقط هشت تومن دریافتیش هست،به جای این رتبه بندی ننگین،یکسان سازی حقوق را برای معلمان اجرایی کنید و به معلمین مثل سایر کارمندان دولت همچون کارمند اداره برق و...حقوق دهید،خط فقر هم اکنون زیر۲۰ میلیون تومان هست این را خود مجلس و دولت عنوان کرده،با ۸تومن کسی نمیتونه از عهده خرج خودش بربیاد چه برسه خانواده،با این حقوق چند سال طول میکشه یه پراید حلبی کهنه بخره،خرید خانه که محاله.مسولین به این مردم خصوصا قشر معلمين رحم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۲۰ ۲۵ دی ۱۴۰۲
بگو به بعضی از معلمان نه همه.
کافیه حقوق باز نشسته های 1401 رو ببینی ، نظرت عوض میشه.
کمتر دروغ بگو ، دماغت بزرگتر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
آره، بعد از دو سال ۲ تومن‌حقوق را بالا بردین.‌واقعا شما دیگه از کجا اومدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
سلام من معلم هستم توصیه ام به جوانانی که وارد شغل معلمی می شوند این هست که ان شاءالله به فکر یک راه درآمد اصلی در کنار معلمی باشند‌.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۵ دی ۱۴۰۲
چرا دروغ میگی . سرهم بندی بود به جای رتبه بندی .
دروغگو از قیافش پیداست .
آخرین اخبار