تریبون آزاد انتخاباتی در روستا‌های چهارمحال و بختیاری + فیلم

تریبون آزاد انتخاباتی برای انعکاس دغدغه‌های مردم و بیان خواست آن‌ها از نمایندگان دور جدید مجلس شورای اسلامی به روستا‌های استان چهارمحال و بختیاری برده می‌شود.

کمتر از دوماه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری زمان باقی است و در این مدت خبرنگاران شبکه استانی جهانبین با حضور در روستا‌ها و برپایی تریبون آزاد انتظارات اهالی از نمایندگان دور بعدی مجلس شورای اسلامی را منعکس می‌کنند.

نخستین روستا یاسه چایی با ۸۰۰ نفر جمعیت در فاصله ۵۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری بود که ساکنان با حضور در پشت تریبون آزاد نیاز‌ها و خواسته‌های خود مستقیم و بی پرده مطرح کردند.


بیشتر بخوانید


روستاییان یاسه چایی در شهرستان سامان هم بر شرکت در انتخابات پیش رو تاکید کردند و هم حضور گسترده همه مردم را زمینه ساز تقویت بنیه‌های انقلاب اسلامی دانستند.

روستاییان یاسه چای رسیدگی به نیاز‌های مردم و پایبندی به قانون کار برای پیشرفت و آبادانی جامعه و خدمت صادقانه را از ویژگی‌های نماینده اصلح برشمردند و گفتند:نماینده واقعی و صالح باید به وعده‌های تبلیغاتی خود پس از ورود به مجلس شورای اسلامی عمل کند تا اعتماد مردم به خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش افزایش یابد و وحدت و همدلی بیشتر شود.

تریبون آزاد از این پس در روستا‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری برای بیان دیدگاه‌های انتخاباتی مردم برپا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار