تسهیل رشد اقتصاد دانش‌پایه در همایش ملی توانمندی‌ها و چشم انداز شرکت‌های دانش‌بنیان

دبیر کمیته علمی همایش ملی توانمندی‌ها و چشم انداز شرکت‌های دانش بنیان گفت: پنل‌های خلق ثروت در شرکت‌های دانش‌بنیان در نخستین دوره همایش برگزار می‌شود.

لیلا سعیدی، دبیر کمیته علمی نخستین همایش ملی توانمندی‌ها و چشم انداز شرکت‌های دانش بنیان گفت: پنل‌های خلق ثروت در شرکت‌های دانش بنیان و تشکل گرایی و نظام بیمه در نخستین دوره همایش برگزار می‌شود.

لیلا سعیدی با اشاره به اهداف برگزاری نخستین همایش ملی توانمندی‌ها و چشم انداز شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: کشور ما با در اختیار داشتن جمعیت جوان و پتانسیل‌های بالا در زمینه‌های فناوری چند سالی است با هدایت رهبر معظم انقلاب به سوی پیاده‌سازی این مدل از اقتصاد رهنمون شده است.

وی گفت: شرکت‌های دانش بنیان ستون فقرات «اقتصاد نوین» در نظر گرفته می‌شوند و این شرکت‌ها از نظر رشد و ایجاد شغل به طور مداوم از کل اقتصاد جهانی بهتر عمل کرده‌اند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه به دلیل اندازه کوچک‌تر و ماهیت فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان، این کسب و کار‌ها متضمن چالش‌های متفاوتی برای تامین کنندگان مالی سنتی هستند، افزود: اقتصاد دانش بنیان می‌تواند باعث کارآمدتر شدن و پویایی بیشتر کسب و کار‌ها شده و به ایجاد محصولات و خدماتی با نوآوری بیشتر کمک کند.

سعیدی با تشریح دستور کار کمیته علمی همایش ملی توانمندی‌ها و چشم انداز شرکت‌های دانش بنیان، گفت: دو نشست علمی و تخصصی پیش از همایش اصلی با حضور اساتید دانشگاهی و فعالان حوزه شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.

وی بیان کرد: در روز همایش در پنل‌های خلق ثروت در شرکت‌های دانش بنیان و تشکل گرایی و نظام بیمه، مسیر تعالی و رشد این مجموعه‌ها در اقتصاد کشور تبیین می‌شود.

برچسب ها: دانش بنیان ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار