۹۷ درصد دانش آموزان ابتدایی لرستان شیر رایگان دریافت کردند

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش لرستان گفت: ۹۷ درصد دانش آموزان جامعه هدف توزیع شیر رایگان در استان، (مدارس ابتدایی) سهمیه خود را دریافت کرده اند.

پرویز عبدی اظهارکرد: دولت سیزدهم پس از ۱۰ سال با اهمیت دادن به تغذیه دانش آموزان، توزیع شیر را در مدارس شروع کرده است و لرستان از نخستین استان ها در اجرای این مهم بود.

وی با بیان اینکه شیر با کیفیت ۲۰۰ سی سی فرادما سهمیه آبان و آذر بیش از ۹۷ درصد دانش آموزان جامعه هدف توزیع شده است افزود: از ۲هزار و ۶۶۳ مدرسه ابتدایی استان ۵۸ مدرسه از نواحی یک و ۲ خرم آباد جا مانده است که تا پایان هفته این مقدار هم توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا اردیبهشت ماه سال بعد ۵۰ مرحله شیر بین دانش آموزان توزیع می شود اظهار داشت: بر اساس توافقات انجام شده از نیمه دوم آبان ماه قرارداد منعقد شده است و طبق دستورالعمل هفته ای ۲ نوبت توزیع شیر در مدارس تمام مناطق شهری و روستایی استان انجام می شود.

روزبه کوشکی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان هم با اعلام آمادگی نسبت به تامین شیر برای دانش آموزان گفت: این شرکت پاکت های شیر را که بر اثر مکانیکی سوراخ و یا به نحوی دچار آسیب شده است دریافت می کند و با پاکت های سالم تحویل مدارس می دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۸:۳۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
ما دو تا دانش آموز توی دو مدرسه مختلف کوهدشت لرستان داریم و از این خبرا نیست ۹۷ درصد از کجا اومده الله اعلم