زورگیری در ونک با سلاح سرد

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۴ مرد جوان که با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: نوزدهم دی ماه عملیات کلانتری ۱۴۵ ونک در حال گشت زنی در محدوده خیابان " ولیعصر " تهران به ۴ جوان که عابران پیاده را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد : متهمان در همین حین به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و با تهدید سلاح سرد تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک سریعا وارد عمل شده و دستگیری سارقان در دستور کار این پلیس قرار گرفت. 

سرهنگ حسنوند ادامه داد: متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و قانون بکارگیری سلاح هر ۴ متهم زمین گیر و دستگیر شدند و از متهمان ۴ دستگاه تلفن همراه سرقتی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف شد. 

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در امر سرقت بوده و متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه و ۱۵ فقره زورگیری مشابه با همکاری یکدیگر معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفته و متهمان بهمراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۱۸:۵۲ ۲۴ دی ۱۴۰۲
دولت نگه داشتن این لقمه حروما رو خرج اضافی میدونه و حاضر نیست بودجه در اختیار نهادهای مربوط قرار دهد!!!!!!!!!!!!!!!!!! لذا هنوز دستگیر نشده آزاد میشن!!!!! و جالبتر اینکه اکثر این سارقین قانون و مجازات کار خود را بهتر از بقیه میدانند!!!! تا سختگیری بیشتری نباشد و تاوانی به مراتب سنگین تر از فعل ارتکابی از طرف قضات محترم در نظر گرفته نشود،فایده ای ندارد، حالا بچه های نیروی انتظامی هر چی بگیرن دردی دوا نمیشه!!!! باید به ریشه زد به ریشه. ریشه هم فقط دستگیری و محاکمه نیست، افهم.
Ukraine
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۴ دی ۱۴۰۲
زنا و زورگیری ؟؟؟
آخرین اخبار