دستگیری اراذل و اوباش در مراغه

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش و دستگیری ۶ نفر در مراغه خبر داد.

سردار محمدی گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر حضور و فعالیت مجرمانه اراذل و اوباش در شهر مراغه موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در مرحله نخست با همکاری یگان‌های انتظامی محل اختفای متهمان شناسایی شدند و در مرحله بعدی پس از هماهنگی با مراجع قضایی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۶ نفر از اراذل و اوباش که سابقه شرارت، قمه‌کشی و مزاحمت به نوامیس را داشتند دستگیر شدند.

سردار محمدی ادامه داد: از مخفیگاه متهمان دستگیر شده یک قبضه سلاح شکاری، سه قبضه سلاح سرد قمه و چاقو، مقادیری مشروبات الکلی دست‌ساز و همچنین ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه دستگیری این متهمان باعث رضایتمندی مردم و قدردانی آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس شد گفت: دستگیرشدگان که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت هستند پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه برهم زدن نظم عمومی، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است تاکید کرد پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نمی‌دهد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدامات هنجارشکنانه از سوی افراد مخل نظم و امنیت عمومی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار