در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

صهیونیست‌ها در ضعیف‌ترین شرایط تاریخی خود قرار دارند

مسچی گفت: کسانی که از میدان جنگ اصلی فرار می‌کنند دست به ترور می‌زنند، این موضوع نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار گرفته است.

محسن مسچی معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با ترور‌های کور صهیونیست‌ها اظهار کرد:کسی که در مبارزه و جنگ مستقیم کم می‌آورد کاری را می‌کند که بی ارزش‌ترین اقدام در سطح بین الملل است. ترور، کار‌های تخریب و بمب گذاری از این اقدامات بی ارزش است.

وی ادامه داد: کسانی که از میدان جنگ اصلی فرار می‌کنند به این اقدام دست می‌زنند. این موضوع نشان می‌دهد این رژیم در ضعیف‌ترین وضعیت خود قرار گرفته که این کار‌ها را می‌کند.

مسچی افزود: بحث کرمان، ترور‌های سوریه و لبنان همه از این قبیل اقدامات است و آن‌ها فکر می‌کنند با حذف یک فرد می‌توانند یک جریان را حذف کنند. این نشان می‌دهد که به انتهای خود رسیده اند و  هر چه این اقدامات را انجام می‌دهند شکست خود را بیشتر نشان می‌دهند.

وی تاکید کرد: آن روز را یادمان است که فلسطینی‌ها با پرتاب سنگ مقابل صهیونیست ها مقاومت می‌کردند و صهیونیست‌ها با بی رحمی مردم را به شهادت می‌رساندند. امروز، اما یک گروه در مقابل کسی که ۶ کشور عربی را در ۳ روز به نابودی کشاند ، بیش از صد روز این رژیم را معطل کرده است. این نشان از پیروزی است.

معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی افزود: حماس و مقاومت البته تنها مقابل صهیونیست‌ها نیستند و آن ها در مقابل بسیاری از کشور‌های دنیا در حال مقاومت هستند. آماری که منتشر شده است از نظامیان تمام کشور‌های دنیا که به کمک صهیونیست‌ها رفته اند نشان دهنده شکست این رژیم است.از فرانسه آلمان و ایتالیا و هلند و چند کشور دیگر مستقیما نیروی نظامی فرستاده اند و این چیزی جز شکست برای صهیونیست‌ها نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۵ دی ۱۴۰۲
الهی صهیونیستها ور افتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
اینکه رژیم صهیونیستی منفور و ظالم هست همه قبول داریم و خدا از صفحه روزگار پاکشون کنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیستهای جنایتکار وتروریست وکودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۴ دی ۱۴۰۲
ما هم در بدترین وضعیت اقتصادی . امنیتی و ... مثل خشکسالی ، بیکاری و تورم ، تحریم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۴ دی ۱۴۰۲
واقعا درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۴ دی ۱۴۰۲
مرگ بر رژیم صهیونیسم
آخرین اخبار