۳۵ طرح مبتنی بر فناوری اطلاعات لرستان در انتظار دریافت تسهیلات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: ۳۵ طرح مبتنی بر فناوری اطلاعات و توسعه دیجیتال استان در انتظار دریافت تسهیلات اشتغال هستند.

مجتبی صارمی ضمن ارائه گزارشی از روند ثبت‌نام و بررسی مستندات مربوط به اعطای تسهیلات به متقاضیان در قالب بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه از طریق سامانه توان آفرین وزارت متبوع و اقدامات انجام‌گرفته از طریق کارگروه استانی و نقش مؤثر این تسهیلات حمایتی بر توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد دیجیتال، بر همکاری و مساعدت پست‌بانک استان به‌عنوان بانک عامل تأکید کرد.

وی گفت: تاکنون از محل اعتبارات این تبصره قانونی ۳۵ طرح به ارزش تقریبی ۱۴ میلیارد تومان به پست‌بانک استان معرفی شده است که در مرحله تشکیل پرونده هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های ابلاغی ایجاد و بهره‌برداری از دفاتر پیشخوان خدمات دولت در مناطق شهری و روستایی و تبیین مقررات قانونی مربوطه و احصاء مشکلات موجود دفاتر، بر همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی غیردولتی در واگذاری خدمات قابل برون‌سپاری خود به دفاتر برابر مقررات تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.