تشدید حفاظت از حیات وحش در فصل سرما/ آماده باش نیرو‌های اجرایی حفاظت محیط زیست اردبیل

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا، ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان بصورت آماده باش در مناطق حضور دارند.

هاشم میرزانژاد اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان مستقر در ۱۵ پاسگاه محیط بانی در فصل سرما و زمان بارش برف در آماده باش کامل قرار دارند و گشت و کنترل در ۱۸۴ هزار هکتار منطقه تحت مدیریت و همچنین مناطق آزاد به منظور جلوگیری از تخلفات از جمله شکار و صید و زنده گیری حیات وحش تشدید خواهد یافت.

او افزود: با توجه به شروع و تداوم بارش برف سنگین، سردی هوا، یخ بستن بسیاری از آبگیر‌ها و پوشیده شدن زیستگاه‌های حیات وحش در مناطق مختلف استان با برف، انواع حیات وحش جهت ادامه حیات خود و به دنبال غذا و علوفه به سکونتگاه‌های انسانی نزدیک می‌شوند و به همین دلیل ممکن است تعارض میان انسان و حیات وحش افزایش یابد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل از عموم شهروندان و علاقه‌مندان به محیط زیست و حیات وحش خواست جهت جلوگیری از شکار غیر مجاز و وارد شدن صدمه توسط افراد سودجو و شکارچیان متخلف، به محض مشاهده هر گونه تخلف و آسیب رسانی، مراتب را با شماره تلفن ارتباطات مردمی ۱۵۴۰ به ادارات و پاسگاه‌های محیط زیست درسطح استان اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار