شهرستان سراب در طرح احداث نهضت ملی مسکن رتبه اول استان را داراست

فرماندار سراب گفت: این شهرستان در احداث مساکن ملی رتبه نخست استان را داراست و هم اکنون ۹۳۰ واحد مسکونی در حال ساخت است.

علی جهانی گفت: از  ۹۳۰ واحد مسکونی نزدیک ۲۸ واحد در شهر دوزدوزان به بهره برداری رسیده ۲۸۷ واحد با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و عملیات احداث ۶۲۴ واحد نیز در مرحله تهیه نقشه واخذ پروانه از شهرداری و نظام مهندسی قرار دارد.

وی همچنین با تاکید بر لزوم مقاوم سازی مساکن روستایی در مناطق زلزله خیز شهرستان سراب افزود: تا کنون حدود ۱۴ هزار نفر از اهالی روستا‌ها از تسهیلات طرح ویزه بهسازی و بازسازی مسکن استفاده کرده اند.

 درادامه رئیس دادگستری سراب نسبت به تبلیغات انتخاباتی زودهنگام برخی کاندیدا‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و طرفداران آنان هشدار داد و گفت: با کسانی که در فضای مجازی و کانال‌های اجتماعی تبلیغ ویا رقبای انتخاباتی راتخریب کنند برخورد می‌شود.

رحیم استادی با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیدا‌ها و طرفداران آنان، از پلیس فتا واداره فرهنگ وارشاد اسلامی خواست تا فعالان فضای مجازی ومدیران کانال‌های اجتماعی متخلف شناسایی و رصد شده وجهت پیشگیری از تخلفات احتمالی آنان تعهدات لازم اخذ شود.

وی ادامه داد: در این راستا فضای مجازی به صورت دقیق رصد و اطلاعات لازم، جمع آوری و مستندسازی خواهد شد تا در مورد افرادی که اقدام به تبلیغات زودهنگام و یا در مواردی به تخریب دیگران دست می‌زنند، مطابق قانون برخورد شود.

وی افزود: ارائه وعده و وعید‌هایی که مغایر با مسئولیت و وظایف نمایندگان مجلس است، از دیگر مسایلی است که نباید با هدف فریب افکار عمومی مطرح شود.

برچسب ها: مسکن ملی ، ساخت وساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار