تشکیل کمیته‌ ساماندهی بازار‌ زرند

فرماندار زرند گفت: دستور دادم تا در اسرع وقت، کمیته‌ ساماندهی بازار زرند تشکیل تا پیرامون مسائل آن تصمیم گیری شود.

سید رضا حسینی نژاد‌ در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بازار زرند که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: بازار شهر، نماد و قدمت شهر است و بازار تاریخی زرند، نمادی از هویت فرهنگی و تاریخی زرندی ها است که باید به ساماندهی آن توجه شود.

او با اشاره به اینکه بازار تاریخی زرند، علاوه بر مرکز اقتصادی، یک مجموعه فرهنگی و تاریخی می‌باشد، افزود: لازم است در حفظ و نگهداری آن بازاریان نیز با اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همکاری کنند.

فرماندار شهرستان زرند گفت: آنچه باید در این بازار تاریخی مورد توجه قرار گیرد، حفظ آن به عنوان یک مجموعه فرهنگی و تاریخی می‌باشد که لازم است هر گونه مرمت و بازسازی مغازه‌ها زیر نظر کارشناسان میراث فرهنگی باشد.

او همچنین درخصوص کسبه فاقد گاز بیان داشت: کسبه مذکور، دارای جواز کسب از طریق سامانه سدف اقدام کنند. 

فرماندار زرند با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی هم گفت: طبیعتا در این بازه زمانی، ما بیشترین تمرکز خود را روی انتخاباتی سالم، رقابتی، پرشور و با مشارکت بالا می‌گذاریم؛ اما مسائلی هم که در موارد فرهنگی و تاریخی و مربوط به پیشینه فرهنگی تاریخی هست تحت الشعاع قرار نخواهد گرفت؛ بنابراین دستور دادم تا در اسرع وقت کمیته‌ ساماندهی بازار تشکیل تا پیرامون مسائل آن تصمیم گیری انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار