دستگیری شکارچیان یک رأس گراز وحشی در شهرستان دلفان

با تلاش محیط بانان و همکاری پرسنل نیروی انتظامی پاسگاه گشور شهرستان دلفان یک گروه شکارچی متخلف به همراه یک لاشه گراز شکار شده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرپرست رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان گفت: در پی گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر ورود یک گروه شکارچی غیر مجاز به این شهرستان بلافاصله نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این اداره به محل مورد نظر عزیمت نموده که پس از بررسی محل مورد نظر به یک دستگاه خودرو برخورد که قصد خروج از استان را داشت که با همکاری پرسنل نیروی انتظامی پاسگاه گشور شهرستان دلفان خودروی متخلفین متوقف که پس از بازرسی از یک لاشه گراز شکار شده کشف و ضبط گردید.

رزاقی افزود: پس از دستگیری متخلفین و کشف ادوات شکار، صورتجلسه تخلف تنظیم و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رزاقی ضمن قدردانی از پرسنل پاسگاه انتظامی گشور شهرستان دلفان و هوشیاری همیاران محیط زیست از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است در صورت طغیان و افزایش بی رویه گونه گراز و تایید آسیب به باغات و کشاورزان، از طرف اداره کل حفاظت محیط زیست استان جهت تعدیل این گونه مجوز میرشکاری صادر می‌گردد و در صورت هر گونه اقدام به شکار بدون مجوز، این امر بعنوان تخلف محسوب و پیگرد قانونی دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.