رصد جرائم انتخاباتی در فضای مجازی تشدید می شود

دادستان عنبرآباد در جلسه تشکیل کار گروه فضای مجازی پیشگیری از جرائم انتخاباتی گفت: رصد و پایش جرائم انتخاباتی در فضای مجازی تشدید خواهد شد.

در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد، کارگروه فضای مجازی شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی با حضور رئیس هیئت نظارت شهرستان، رئیس پلیس اطلاعات، رئیس پلیس فتا، جانشین اطلاعات سپاه و نماینده‌ای از گروه‌های فعال در فضای مجازی، به ریاست دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان تشکیل شد.

حامد عمرانی در این نشست با اشاره به اهمیت پیشگیری از جرائم انتخاباتی و لزوم برخورد با جرائم انتخاباتی، بیان داشت: این کار گروه تا پایان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به فعالیت خود ادامه خواهد داد و به صورت مستمر نسبت به رصد و پایش جرائم انتخاباتی در فضای مجازی می‌پردازد و گزارشات لازم را به ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی در مرکز استان ارائه خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنرآباد در ادامه تصریح کرد: در مسیر برگزاری انتخابات پرشور و سالم، نظارت و رصد فضای مجازی ذیل دادستانی شهرستان عنبرآباد تشدید خواهد شد، همچنین شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان درنظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.